60 frågor

1. Hur gammal är du om fem år? Ska snart fylla 20 :)
2. Vem var den sista du träffade? Mammsen ^^
3. Hur lång är du? 168,5 cm. (Hade växtvärk innan så möjligen 169 kanske?)
4. Vilken var den senaste film du sett? Linas kvällsbok :D
5. Vem ringde du senast? Aisha
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? :* Där fick du din puss haha :D Till André
7. Vad är dagens planer? Öh, sova. ;p
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa är bättre ifall man har något viktigt att säga. Annars är sms nice att hålla kontakten med under dan. Eller hur Hedda? ;D
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Sambos
10. När såg du senast din mamma? Nu när hon kom in och sa att maten va klar
11. Vilken ögonfärg har du? Melerade.
12. När vaknade du idag? 6.40
13. Har du någon gång hittat en katt? Ja, eller nej. Eller kanske. Inte säker
14. Vilken är din favoritplats? Alla platser där jag har en vän nära mig
15. Vilken plats föredrar du minst? Hmm.. platser där det finns spindlar.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Jag har snart studerat klart skulle jag gissa på..
17. Vad skrämde dig som barn? Häxan i den lilla sjöjungfrun
18. Vem fick dig att skratta senast? Mamma
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja!
20. Har du stationär eller bärbar dator? Stationär. (Snart bärbar också ifall man ska tro pappa..)
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Beror på, olika. Men oftast stor tshirt.
22. Hur många kuddar har du i sängen? 4, men sover med 2
23. Hur många landskap har du bott i? 1 (Skåne is the shit.)
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Nej.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota :D
26. Är du social? Beror på, är jag med folk jag trivs med så ja :)
27. Vilken är din favoritglass? CHOKLAAAD!
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Shoppa massa.
29. Tycker du om kinamat? Helt ok.
30. Tycker du om kaffe? Nej, inte vanligt. Men kaffe latté kan va rätt ok.
31. Vad dricker du till frukost? Juice
32. Sover du på någon särskild sida? Nej, jag vänder mig i sängen 297 gånger varje natt.
33. Kan du spela poker? Njae.. på desperate housewifes spelet kan jag ;)
34. Tycker du om att mysa? JA :D
35. Är du en beroendemänniska? Hmm.. om man menar choklad så hell yeah!
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej.
37. Vill du ha barn? Ja!
38. Kan du några andra språk än svenska? Ja.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej, thank god
40. Föredrar du havet eller en pool? It depends.. men just nu skulle jag mer uppskatta en pool. (H)
41. Vad spenderar du helst pengar på? Ah svårt.. måste vara småkrafs.
42. Äger du dyra smycken? Ne, inga som jag vågar använda iallafall.
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Cola
45. Vem är den roligaste människan du känner? Personerna* Nada och Aisha, och Hedda såklart ;D
46. Välj ett ärr på din kropp? På låret, efter att jag brände mig med thevatten :(
47. Vad har du för ringsignal? Sony ericsson standard
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Nej. Eller kanske på vinden? Oo
49. Flirtar du mycket? Neeej :o
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Utanför teater 24 i Malmö.
51. Kan du byta olja på bilen? Nej jag kan inte ens köra bil :p
52. Har du fått fortkörningsböter? Ja, jag fick det inne på coop när jag körde med vagnen därinne.
53. Vilken var den senaste bok du läste? Eskort
54. Läser du dagstidningen? Ja, fast mest C delen och postis.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej, har gjort innan men inte längre.
56. Dansar du i bilen? Ne, sitter mer och funderar på livet :p
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Nrj. (Dumma the voice som stack..)
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Hmm.. köp läsk tills ikväll på mammas inköpslista.
59. När var du i kyrkan senast? IDAG! :o Avslutningen.
60. Vilka personer utmanar du? Alla mina vänner som bloggar. Julia, Klara, Nalisa och Melina.

Kommentarer

Tänk på detta innan du kommenterar:
Reklam/spamkommentarer tas bort omedelbart.
Jag svarar inte på designfrågor
Kommentera snällt
Och sist men inte minst, tack för att du kommenterar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Presentation
Hallå där! Du har kommit till Carolines blogg. En tjej på snart 16 år som ska börja på naturvetenskapliga programmet till hösten men innan dess njuta av 10 veckors sommarlov. Bloggen handlar om min vardag som består av vänner, musik och en hel del annat. Trevlig läsning! Nedräkningar
dagar till jag fyller 16
dagar till gymnasiet börjar
dagar till jag fyller 18
dagar till N kommer hem
dagar till nyårsafton
dagar till 2012
2009
Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December
2010
Januari Februari Mars April Maj Juni
Kategorier
Skola Vardag Minnen Vänner Mina ppiller Musik Buzzador
RSS 2.0