Mahahaha

Fan va skönt det är att sova. Nu låter det som att det bara är jag i hela världen som fått prova det här med att sova. Men ändå, jag vaknade liksom 6 idag. Efter ännu fler mardrömmar? Kan inte sluta drömma massa hemska saker. Fattar inte? Så låg jag där i sängen i en timme och försökte somna om. Det gick inte, lika bra att gå upp. Gick upp, tog postisbilagan men öppnade den aldrig. Satte mig och gjorde korsordet på baksidan istället, vilket gick rätt bra. Hade glömt hur kul korsord faktiskt kan vara. När de är lätta.. såklart. Inte ofta att man hittar något för ungdomar, antingen är det för småttingar. Typ en bild på en katt och fyra rutor att fylla. Eller så är det rena rama tantkrysset. Sen ställde jag mig och rakade benen, var fortfarande lite nyvaken så jag skar mig lite här och där. Bara småsår men ändå, jag brukar aldrig få sår när jag rakar benen. Jag som är så följsam och allt.. ja jag förblödde inte av blodförlusten iallafall. Efter jag var klar var jag stolt över vad jag lyckats åstadkomma. Så jag satte mig för att titta på tv. Tvshop.. uh. Frukosten imorse blev glass. Sjukt bra va? Äh vi köpte ju massa glass igår på willys. Inte kommer vi äta upp allt ikväll. Väl? (A). Sen får jag och syrran ge oss iväg och handla lite mer läsk och godis. Ikväll får jag äta senapssill och ägg. Min ABSOLUTA favorit nånsin :D Äter det bara 3 gånger om året, men ändå. Det är sååå gott. Gillar inte sill annars, men det. Mumma. Men det jag mest längtar efter är nästa vecka, nu när det är midsommar. Betyder inte det något? Att dag och natt är lika långa? Äh jag bara svamlar. Men jag hoppas att vädret blir bättre nu.. nästa vecka ska jag bli brun. Kanske blir så desperat så jag solar solarium?

Så ska jag va lite random och skriva en lista på 10 filmer jag ska ha sett innan sommaren är över:
My Bloody Valentine 3D (På söndag med Sofia, bio.)
Ice Age 3 3D (När den kommer ut på bio.)
Harry Potter och halvblodsprinsen. (Även den på bio.)

Hyrfilmer:
Twilight
I taket lyser stjärnorna
Bröllopsduellen
Benjamin Buttons otroliga liv
Yes man
Rosa pantern 2
Slum dog millionare

Kommentarer
Postat av: melina

haha jag vill också se i taket lyser stjärnorna och bröllopsduellen. yes man hade jag laddat ner fast den försvann typ

2009-06-19 @ 18:06:08
URL: http://melinia.blogg.se/

Tänk på detta innan du kommenterar:
Reklam/spamkommentarer tas bort omedelbart.
Jag svarar inte på designfrågor
Kommentera snällt
Och sist men inte minst, tack för att du kommenterar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Presentation
Hallå där! Du har kommit till Carolines blogg. En tjej på snart 16 år som ska börja på naturvetenskapliga programmet till hösten men innan dess njuta av 10 veckors sommarlov. Bloggen handlar om min vardag som består av vänner, musik och en hel del annat. Trevlig läsning! Nedräkningar
dagar till jag fyller 16
dagar till gymnasiet börjar
dagar till jag fyller 18
dagar till N kommer hem
dagar till nyårsafton
dagar till 2012
2009
Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December
2010
Januari Februari Mars April Maj Juni
Kategorier
Skola Vardag Minnen Vänner Mina ppiller Musik Buzzador
RSS 2.0