MUMMA!

Höhö jag börjar bli som mina vänner. Lite som Hedda, nu säger jag mumma till allt. (För er som är lite slow så betyder det mums såklart.) Nu ska jag berätta vad som va mumma idag. Förutom mammas extremt goda spaghetti. Läkerols tuggummi! Fy fy fy va gott det va. Smakade mycket bättre än V6's och Extras och allt det. Tror jag iallafall, inte direkt som att jag köpte flera sorter och jämförde men aja ^^, Frågan är om man bara ska tugga dom ifall man har ont i halsen? Dålig humor jag vet. :§ Men iallafall, saknar Aisha och Nada så mycket så att det gör ont. Varje gång jag tänker på dom blir mina ögon helt vattniga :/ Hemskt.. saknar er <3 Nu ska jag snart tvätta håret så ska mamma hjälpa mig och fläta det. (A). Får se om håret blir lite snyggt vågigt imorgon eller om det bara blir totalt kaos.

TITTA :D Så bra fick jag på matteprovet vi gjorde förra veckan. Hade fan fått mer om jag gjort problemlösningsuppgifterna, men ja. De trodde jag vi skulle göra senare. Men iallafall, bra va? Och ja Olof ville vara med på ett hörn där. Jag fick mer än honom, höhö ;)

Edit: Det tog 20 minuter att fixa håret. Nu har jag 100 klämmor i håret och en scarfs runt huvudet. Du kan ju själv försöka se hur det ser ut. Höhö. Men ibland är mammor bra faktiskt. Jag kunde läsa bloggar samtidigt som hon fixade mitt hår. Vi matchar bra mamma och jag ;)

Kommentarer
Postat av: julia

ser framför mig hur ni fixar med ditt hår :p

2009-06-11 @ 15:18:18
URL: http://erlingsdottir.blogg.se/
Postat av: hedda ;D

OMG, säger jag mumma! :O:O haha xD

2009-06-13 @ 21:02:19

Tänk på detta innan du kommenterar:
Reklam/spamkommentarer tas bort omedelbart.
Jag svarar inte på designfrågor
Kommentera snällt
Och sist men inte minst, tack för att du kommenterar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Presentation
Hallå där! Du har kommit till Carolines blogg. En tjej på snart 16 år som ska börja på naturvetenskapliga programmet till hösten men innan dess njuta av 10 veckors sommarlov. Bloggen handlar om min vardag som består av vänner, musik och en hel del annat. Trevlig läsning! Nedräkningar
dagar till jag fyller 16
dagar till gymnasiet börjar
dagar till jag fyller 18
dagar till N kommer hem
dagar till nyårsafton
dagar till 2012
2009
Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December
2010
Januari Februari Mars April Maj Juni
Kategorier
Skola Vardag Minnen Vänner Mina ppiller Musik Buzzador
RSS 2.0