Oh herregud..

Bdb har ju fått en ny funktion. Fokus, där man kan betala för att få sin bild visad för alla. Som jag trodde från början, de man kallar fjortisar skulle hopa sig där och kräva uppmärksamhet. Det verkar som att bilderna blir värre för varje dag som går, men massa kommentarer får de iallafall. Men det är ju mest av kåta killar eller taskiga anonyma kommentarer. Jag fattar inte varför man gör så? Är det pga dålig självkänsla egentligen? Eller att man vill ha uppmärksamhet? Tycker synd om dom men blir samtidigt förbannad. Det är en fråga jag aldrig kommer få svar på. Men fan, hade kunnat betala för att slippa se de där jäkla bilderna scrolla förbi vid sidan. Men bdb är väl ute efter pengar antagligen som alla andra.

Annars så sprang inte jag och Melina så mycket. Kan man säga att vi, tja powerwalkade i 2,5 timme? Jag var ju så jävla smart så jag sket i att ta kofta på mig. När jag kom fram till värnhem kände jag att det duggade. Äh men vi gick runt en bra runda, vi va skyddade mesta av tiden när vi strokade runt på kyrkogården. (Det där lät lite konstigt, eller?). Men inget vidare väder att springa i. Vi gick in på coop och jag handlade en dricka. Mer om den drickan får ni höra om imorgon. Spännande va? ;) Annars så har jag bara ont i magen och känner ett behov av att ta ett bad. Men frågan är om jag ens orkar resa mig. Hmm..

Titta vad jag och Melina hittade på vår runda runt lilla skolan. Aww :)<3
Inte direkt för att det var menat mot mig eller så, men man kan ju alltid hoppas. ;)

Kommentarer
Postat av: Jonna

haha det där gick bra ju!



och det där om bdb, oh.. god.. why..

2009-06-08 @ 03:31:08

Tänk på detta innan du kommenterar:
Reklam/spamkommentarer tas bort omedelbart.
Jag svarar inte på designfrågor
Kommentera snällt
Och sist men inte minst, tack för att du kommenterar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Presentation
Hallå där! Du har kommit till Carolines blogg. En tjej på snart 16 år som ska börja på naturvetenskapliga programmet till hösten men innan dess njuta av 10 veckors sommarlov. Bloggen handlar om min vardag som består av vänner, musik och en hel del annat. Trevlig läsning! Nedräkningar
dagar till jag fyller 16
dagar till gymnasiet börjar
dagar till jag fyller 18
dagar till N kommer hem
dagar till nyårsafton
dagar till 2012
2009
Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December
2010
Januari Februari Mars April Maj Juni
Kategorier
Skola Vardag Minnen Vänner Mina ppiller Musik Buzzador
RSS 2.0