Rock & Roll

See her heavy make up and cut t-shirt
Every girl out wants to be her
But they look the same already why adjust
Reading the magazine secrets
Forgetting the topical regrets
If she comes home all alone the nights a bust
It’s a must the swivel in her hips
And the look she gives
It’s all her trust if only in the morning
She knew where she lived

'Cause If she wants to rock she rocks
If she wants to roll she rolls
She can roll with the punches
Long as she feels like she’s in control
If she wants to stay she stays
If she wants to go she goes
She doesn’t care how she gets there
Long as she gets somewhere she knows oh no
ah na na na na na na na na na na na
ah na na na na na na na na na na na

En bit ur låten Rock & Roll by Eric Hutchinson.
(Grym kärlek. <3).

Iallafall, idag har jag faktiskt inte gjort något. Det har varit supertråkigt väder och jag har inte haft nån energi till något. Mamma och pappa har åkt iväg till nån jäkla 80tals fest som de trodde de skulle kunna dra med mig till. HAHA! Glöm det, mitt bästa argument till att slippa var att jag inte ens var född på 80 talet. De hade fått för sig att ifall jag inte följde med skulle jag gå ut och festa. Äh vad är det med föräldrar nuförtiden? Bara för man snart fyller 15 betyder inte det att man förlorar alla hjärnceller och super skallen av sig. Tack men nej tack. Tycker mina föräldrar borde vara rätt nöjda med att ha mig som dotter, men ja. Det är ju lite roligt att skrämma upp päronen ibland, don't you think?

Ps: Kan inte fatta att jag av alla säger detta. Men jag funderar på att se matchen mellan sverige och danmark ikväll. After all är det ju nationaldagen. Maybe maybe.. har ju en timme på mig att bestämma mig ;) Om jag ens hittar kanal 6 :§

Kommentarer

Tänk på detta innan du kommenterar:
Reklam/spamkommentarer tas bort omedelbart.
Jag svarar inte på designfrågor
Kommentera snällt
Och sist men inte minst, tack för att du kommenterar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Presentation
Hallå där! Du har kommit till Carolines blogg. En tjej på snart 16 år som ska börja på naturvetenskapliga programmet till hösten men innan dess njuta av 10 veckors sommarlov. Bloggen handlar om min vardag som består av vänner, musik och en hel del annat. Trevlig läsning! Nedräkningar
dagar till jag fyller 16
dagar till gymnasiet börjar
dagar till jag fyller 18
dagar till N kommer hem
dagar till nyårsafton
dagar till 2012
2009
Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December
2010
Januari Februari Mars April Maj Juni
Kategorier
Skola Vardag Minnen Vänner Mina ppiller Musik Buzzador
RSS 2.0