Aww bobo

Gud va hemskt. :( Känner mig skittaskig som lämnade de små nu.. det var en kille särskilt. Lille marko som stod vid staktetet och grät. :( Ush.. jag ville bara springa tillbaka och krama honom. Lille snutt.. älskar dig lille gubben <3 Skiter i om det låter konstigt att skriva så. Hade ni själv haft hand om honom i två veckor hade ni förstått.
Jag fick ett häfte med teckningar de gjort åt mig. Oh så speciell jag kände mig. <3 Jag vill överrösa dom med hjärtan.
De var 20 barn sammanlagt. Alltså får de 20 hjärtan.
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
Buh vill inte tillbaks till skolan. Jag vill stanna kvar och jobba där.. även fast att det var jobbigt ibland.
Jag bakade med två barn idag, vi skulle göra två omgångar av kärleksmums. Men de var mer intresserade av att leka med varandra. Kokerskan i köket var grymt otrevlig också. Grr. Förstörde början på min sista dag. När jag både fick springa mellan köket och rummet där vi stod och baka och passa barnen samtidigt så trodde jag att kakan skulle bli lidande. Men den blev god! Den smakade en aning kaffe också. Men det hade inte barnen nånting emot. Det skulle ju vara det i så. :)
Har nog inte riktigt fattat att jag inte ska dit på måndag. Lite kaka fick man med sig hem också. Gött eller vad?
Kanske ska testa en kopp kaffe i helgen också? Fast då utan 100 sockerbitar och 10 dl mjölk i.
Nu ropar mamma att det snart är mat. Jag som ätit mig mätt på kaka och äpplejuice på dagiset. Jag hade min fina "förlovningsring" idag också.

Alla på regnbågens avdelning. Små underbaringar! Gud vad jag älskar er!

Kommentarer

Tänk på detta innan du kommenterar:
Reklam/spamkommentarer tas bort omedelbart.
Jag svarar inte på designfrågor
Kommentera snällt
Och sist men inte minst, tack för att du kommenterar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Presentation
Hallå där! Du har kommit till Carolines blogg. En tjej på snart 16 år som ska börja på naturvetenskapliga programmet till hösten men innan dess njuta av 10 veckors sommarlov. Bloggen handlar om min vardag som består av vänner, musik och en hel del annat. Trevlig läsning! Nedräkningar
dagar till jag fyller 16
dagar till gymnasiet börjar
dagar till jag fyller 18
dagar till N kommer hem
dagar till nyårsafton
dagar till 2012
2009
Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December
2010
Januari Februari Mars April Maj Juni
Kategorier
Skola Vardag Minnen Vänner Mina ppiller Musik Buzzador
RSS 2.0