Baby goodbye

Asså nej. Inte igen. INTE IGEN. Fan vad jag får spel..
Iallafall.. det där är inget jag behöver gnälla mer om.

Kom hem för en stund sen (5 minuter kanske?). Efter att ha haft ett matteprov och varit i Entré malmö som öppnades idag. Shit va mycket folk det var! Inte för jag trodde att det skulle vara tomt.. men gud. Aldrig så mycket. Verkar som flera tagit ledigt från både skola och jobb bara för det. De första månaderna kommer det vara sjukt smockat hela tiden.
De har massa affärer, det är sjuuuukt stort. Trodde aldrig det skulle vara så stort som det var. Man har ju bara sett ritningar av det, det känns som det gick skitsnabbt. Bra jobbat små byggjobbare som jag trodde drack kaffe hela dagarna. Ni öppnad ju i tid. Nån cred får man ge till dom.
Det kommer ta en lååång tid och många besök för att lära sig hitta där.. men är det egentligen lönt att de har burger king därinne? Haha..
Det är iallafall skitvarmt nu. Jag måste skaffa en vårjacka. Nu helst. Fast jag vill ha sällskap haha nån som man kan ha som smakråd. Men jag kommer aldrig våga prova saker på Entré de första månaderna när det är så sjukt många där.
Vad ska jag köpa? Jeansjacka? Skinnjacka? Haha man såg ingenting därinne, men de har gina och vero moda och new yorker! Fy va bra. Tänk så mycket pengar man sparar på bussresor hahaha tycker nästan synd om triangeln och gustav nu.
Nästan sa jag..

Vi hade matteprov imorse. Haha jag trodde vi skulle få värsta frukosten med pannkakor och allt. Men vi fick en bulle och juice. Hann knappt äta ändå.
Jag skulle gjort samma som M och skitit i det. Så olönt att ens gå dit. Det gick piss som ni kanske förstår. Hahaha gud vad jag hatar de som "Så lätt det var!" det var assvårt. Skitstörigt. Jag som hade värsta självförtroendet, gissade på mer än hälften. Vi fick en timme på oss att göra 21 uppgifter. (!) De var inte direkt 1+2=?
I början gick det bra, sen blev jag bara frustrerad. Jag hade säkert kunna göra allt bra. Om jag hade kunnat, uh.. vi måste gå igenom varenda en av de uppgifterna.
Haha så värdelös jag är. Ändå tycker folk att Caroline "Är 3:a på topp fem i vår mattegrupp" hahaha.. okej jag är bäst på att trycka ner mig själv. Jag erkänner.

Klockan är 12.41 och jag är hemma. Vill gå till dagiset. Alla är på prao eller på Entré. Tror jag ska gå ut och sola lite.. inte i bikini då hahaha. Bara njuta av vädret. Skriver väl mer sen när jag kommit ihåg något.

Denna låten tillägnar jag en person. Alltså på ett negativt sätt då.


Lily Allen - Fuck you

Kommentarer

Tänk på detta innan du kommenterar:
Reklam/spamkommentarer tas bort omedelbart.
Jag svarar inte på designfrågor
Kommentera snällt
Och sist men inte minst, tack för att du kommenterar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Presentation
Hallå där! Du har kommit till Carolines blogg. En tjej på snart 16 år som ska börja på naturvetenskapliga programmet till hösten men innan dess njuta av 10 veckors sommarlov. Bloggen handlar om min vardag som består av vänner, musik och en hel del annat. Trevlig läsning! Nedräkningar
dagar till jag fyller 16
dagar till gymnasiet börjar
dagar till jag fyller 18
dagar till N kommer hem
dagar till nyårsafton
dagar till 2012
2009
Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December
2010
Januari Februari Mars April Maj Juni
Kategorier
Skola Vardag Minnen Vänner Mina ppiller Musik Buzzador
RSS 2.0