Brother oh brother

Hahahaha. Gissa vem jag lyssnar på? Måns Zelmerlöv (?)
Jag lyssnade i evigheter på "hans" brother oh brother. Även om den handlar om att det är en tjej som playar (Kan man skriva så?) en kille.
Fast ne, nu är det snook som gäller. Nästa i spellistan är det mando diao. (Har jag blivit hjärntvättad?)
Pappa tycker jag kan gå i kyrkan "För att visa dig iallafall" hallå, jag skolkade igår? Ska hon då tro jag var sjuk om jag kommer idag? HAHA. Naiv var ordet ja.
Fast han vet ju inte att jag skolkade igår heller. Men han måste väl tycka det är bättre att jag skolkar från konfan än skolan? Det är skolan som kommer få in mig på det gymnasiet jag vill. (Jag och Melina hade en diskussion om det också. Alla lärare stressar oss. Min mentor älskar att säga "Nästa gång är det er tur att välja" på mentorstiderna) det är ett år kvar.
Vi kommer säkert få välja själv. Vår syo är asdålig, hon är borta hela tiden. När hon ska va där är hon på lunch (Vilket hon tror är typ 1,5 timme?) Ofta hon ska få läsa min praouppsats.. grrrrr. Jag fixade prao själv, utan hennes hjälp.

En random grej till. Mitt efternamn. ALLA associerar det med Astrid Lindgren. Kanske därför alla säger att jag ska bli författare? Att man får leva i skuggan av nån man kanske inte ens är släkt med. Är vi det är det på låååååångt håll. Det finns 30.000 i Sverige som har samma efternamn som jag. Stackars alla mina icke släktingar.

Kommentarer
Postat av: melina

HAHAHA, jag har aldrig associerat ditt namn till astrid lindgren hahahahha

2009-03-08 @ 14:07:41
URL: http://melinia.blogg.se/

Tänk på detta innan du kommenterar:
Reklam/spamkommentarer tas bort omedelbart.
Jag svarar inte på designfrågor
Kommentera snällt
Och sist men inte minst, tack för att du kommenterar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Presentation
Hallå där! Du har kommit till Carolines blogg. En tjej på snart 16 år som ska börja på naturvetenskapliga programmet till hösten men innan dess njuta av 10 veckors sommarlov. Bloggen handlar om min vardag som består av vänner, musik och en hel del annat. Trevlig läsning! Nedräkningar
dagar till jag fyller 16
dagar till gymnasiet börjar
dagar till jag fyller 18
dagar till N kommer hem
dagar till nyårsafton
dagar till 2012
2009
Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December
2010
Januari Februari Mars April Maj Juni
Kategorier
Skola Vardag Minnen Vänner Mina ppiller Musik Buzzador
RSS 2.0