Bu!

Nu blev du skrämd va?
Uuuuuuh jag vill inte till skolan imorgon. Vill inte. Kan bero på den läskiga stämningen i fredags, eller att vi ska ha alla sjukt långtråkiga lektioner. Shit jag dör om inte killarna gjorde klart bilen till tekniken förra måndagen.. jag var tvungen att gå hem. Jag orkade inte vara kvar i skolan 5 minuter till. Dom fick ju ha sina fula eldlågor på bilen trots allt *grr*
Jag gjorde earth hour igår! (Gjorde?) Okej deltog låter bättre. Jag deltog i Earth hour igår. Jag släckte allt, tillomed datorn. Vi hade bara tv:n på. Fast det var familjens fel, trodde vi skulle släcka allt och tända ljus och spela uno men nej. Jag låg i min säng och lyssnade på deppmusik. Sen lite hårdrock.. sen lite techno.. och liiite emomusik.

Ush jag gick och la mig vid 01.00 tiden igår. Sen vaknade jag vid 05.00 igen och kände mig helt konstig i kroppen. Sen kände jag en konstig känsla i munnen.. kände att något flytande varmt nuddade vid tungan. Det var blod. Herregud. Jag kunde inte röra mig i sängen, så trött var jag. Så jag låg där och försökte stoppa det med tungan. Det kom från tandköttet typ, så rädd jag blev. Men iallafall.. somnade om efter ett bra tag och vaknade vid halv elva. Att konstiga saker alltid ska hända mig på natten.. Men inte en chans att jag skulle hinna till kyrkan då. Så det var ju bra haha. Snart konfirmeras jag! Sen är jag guds älskade barn förevigt.

Idag vill jag baka ännu mer.. mums. Kärleksmums. Det är gött ;) Nu har jag bakat kladdkaka 41489 gånger så det är dags för något nytt. Men vi har inget florsocker hemma. Så antingen väntar man tills mamma kommer hem och ber henne handla eller så går man och handlar själv.. nej jag tror jag ber mamma. :p
Nästa anhalt blir duschen..

Kommentarer

Tänk på detta innan du kommenterar:
Reklam/spamkommentarer tas bort omedelbart.
Jag svarar inte på designfrågor
Kommentera snällt
Och sist men inte minst, tack för att du kommenterar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Presentation
Hallå där! Du har kommit till Carolines blogg. En tjej på snart 16 år som ska börja på naturvetenskapliga programmet till hösten men innan dess njuta av 10 veckors sommarlov. Bloggen handlar om min vardag som består av vänner, musik och en hel del annat. Trevlig läsning! Nedräkningar
dagar till jag fyller 16
dagar till gymnasiet börjar
dagar till jag fyller 18
dagar till N kommer hem
dagar till nyårsafton
dagar till 2012
2009
Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December
2010
Januari Februari Mars April Maj Juni
Kategorier
Skola Vardag Minnen Vänner Mina ppiller Musik Buzzador
RSS 2.0