Dagen

FY FAN VAD JAG ÄR BRA! :D
Jag fick MVG+ på uppsatsen! Av Fredrik Ljungberg! Fan asså.. :D:D:D
Gah jag var så glad så jag kunde svamla iväg på rosa moln..

Men iallafall, jag stack till skolan idag. Täppt som fan var jag i näsan men det gick. Lektionerna var långa och tråkiga. Stack till skolsköterskan. Vikten behöver man ju inte direkt berätta för hela svenska folket men jag är 1.68,5 m lång. :D Nästa år ska jag ha kommit över 170..
Men jag ska dit igen nästa vecka till skolläkaren. Varför är jag inte riktigt säker på.. hon svamla på om tusen grejer.
Efter skolan gick jag och Aisha ut på en runda :) Trevligt värre, det hände en grej som var rätt rolig också hahaha. ;)
Men det var sjukt nice att snacka och bara gå runt. Fast att hon frös. Jag frös inte eftersom jag har lite feber kvar. :p
Glömde säga en grej om skolan, killar har konstiga ideer.. de tror att man är förlorad förevigt om man är 14 och oskuld.

Efter jag kommit hem gick jag och la mig och sov. Vaknade av att syrran stod vid sängen och ville att jag skulle hänga med till scouterna. Jag lämnade henne och stack till mobilia och kollade mobiler.
Jag kollade mobiler på mobilia, hahaha fattar ni? ;D
Iallafall, oh.. de kändes riktigt härliga. Fast vissa kändes grymt plastiga.

Vi gick in på Laugerhaus och hittade lite roliga grejer:

Kitschigt eller vad?




Mamma gillade den i mitten. Undrar varför? Av nån anledning tyckte hon jag kunde ha den som bakgrund på skrivbordet. Men nej.. jag trivs med mina fiskar.

Kommentarer
Postat av: melina

wiiii, fredrik läste min också, pinsamt. fast jsg fick bara mvg-

2009-03-26 @ 20:50:50
URL: http://melinia.blogg.se/
Postat av: melina

en sån blank muggg har karin olofsson hahaha

2009-03-26 @ 20:56:52
Postat av: aisha

hahaha aa jag frrööös som fan men som tur hade vi mina fifina(nooot)vantar:D

2009-03-27 @ 19:08:47

Tänk på detta innan du kommenterar:
Reklam/spamkommentarer tas bort omedelbart.
Jag svarar inte på designfrågor
Kommentera snällt
Och sist men inte minst, tack för att du kommenterar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Presentation
Hallå där! Du har kommit till Carolines blogg. En tjej på snart 16 år som ska börja på naturvetenskapliga programmet till hösten men innan dess njuta av 10 veckors sommarlov. Bloggen handlar om min vardag som består av vänner, musik och en hel del annat. Trevlig läsning! Nedräkningar
dagar till jag fyller 16
dagar till gymnasiet börjar
dagar till jag fyller 18
dagar till N kommer hem
dagar till nyårsafton
dagar till 2012
2009
Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December
2010
Januari Februari Mars April Maj Juni
Kategorier
Skola Vardag Minnen Vänner Mina ppiller Musik Buzzador
RSS 2.0