Det hela började bra




Sista bilden va galnast. Men coolast. Erkänn?
Nu ska jag snart sova. Men börjar 9 imorgon. Wii!
Ska njuta av den extra timmen sömn jag får. Iallafall 45 minuter.
Hela min familj kollar på Beck. Beck? Tycker det är deprimerande. Men wipeout däremot. Ha..ha..ha!
Men 50.000 för att utsätta sig för sånt? Är inte det lite.. litet? Jag skulle kräva en garanterad vinst. Som på tivolin ni vet, skit i om det är ett massproducerat litet skitgosedjur. Det är en vinst iallafall!
Det var så jag fick min käre maskot som finns i mitt skåp.. nånstans. Min snygga röra. Med mina såkallade ppiller i skåpet. (Flourtabletter med banansmak) fast jag får ta bort dem från skåpet nu hahaha. Alla började reta mig för dem, eller ta typ 20 stycken. Jag är ingen flourtablettslangare liksom.
Dom smakar inget vidare efter ett tag heller. Hoppas inte min tandläkare läser detta. Men jag har bytat tandkräm, ingen sån pro emajl längre. Utan den dental white bla bla. Tror knappast tänderna blir vitare. Får väl bleka dom. Emaljen spelar ju inte sååå stor roll. Jag får bara 100 hål igen. Som ska fyllas i. Tandläkaren försökte spara pengar på mig förra gången hon fyllde mitt första (och enda hål hittils, förvånande på mängden cola och skit jag dricker om helgerna) enligt henne "behövdes ingen bedövning, det är så ytligt". Lita inte på tandläkare som säger sånt. Jag trodde det skulle göra ont men inte så ont.
Jag som hade funderingar på att bli tandläkare? Isåfall privat, så att man tjänar en hacka..
50.000 låter nog för att peta i folks munnar hela dagarna.
Men jag ska ju passa på när jag har gratis tandvård eller hur? Men bedövningen gör ju ont den med.
Okej. Ni får ha förståelse. Klockan är 22.30 och jag är trött. Fråga mig inte varför jag svamlar om tandläkare.

EDIT: Okej då, 22:29:58 för er som är petiga.
EDIT EDIT: Glömde ju att säga godnatt! Godnatt käre tysta bloggläsare som aldrig kommenterar.
EDIT EDIT EDIT: Jävla tyska? Nu försökte jag komma på god natt på tyska. Alla såna hälsningsfraser tänker jag i tyska. Guten nacht! (Snacka nu inte om att man ska lägga till en och skit.)

Kommentarer
Postat av: melina

wipe out var kul. hejade på johan, för han är svensk hahaha. och lite rolig. fast kanske för att jag inte fattade va dom andra sa.

lycka till på dagiset imorgon hahaha

2009-03-08 @ 23:03:29
URL: http://melinia.blogg.se/
Postat av: klara

jo. det heter guten nachten.



hihi, skoja

2009-03-10 @ 18:19:46

Tänk på detta innan du kommenterar:
Reklam/spamkommentarer tas bort omedelbart.
Jag svarar inte på designfrågor
Kommentera snällt
Och sist men inte minst, tack för att du kommenterar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Presentation
Hallå där! Du har kommit till Carolines blogg. En tjej på snart 16 år som ska börja på naturvetenskapliga programmet till hösten men innan dess njuta av 10 veckors sommarlov. Bloggen handlar om min vardag som består av vänner, musik och en hel del annat. Trevlig läsning! Nedräkningar
dagar till jag fyller 16
dagar till gymnasiet börjar
dagar till jag fyller 18
dagar till N kommer hem
dagar till nyårsafton
dagar till 2012
2009
Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December
2010
Januari Februari Mars April Maj Juni
Kategorier
Skola Vardag Minnen Vänner Mina ppiller Musik Buzzador
RSS 2.0