Lets take a trip to.. danmark!


Oh vad jag vill till danmark. Egentligen gillar jag inte alls danmark, allt känns så konstigt haha. Språket är sjukt konstigt. Människorna pratar som om de vore fulla. Eller luften i danmark kanske är berusande? Men de super ju massa ändå.
Nej jag har inga fördomar.

Men jag vill till danmark för tivolit! Kanske inte nu direkt när jag druckit massa läsk osv. Men iallafall.





Den har jag åkt suckers. ;) Man mådde fett illa efter den, trodde jag skulle spy ner hela stället. Gud va snyggt det hade varit, tänk så hade jag gjort det och nån filmat och lagt upp det på YT. (Låter jag som en it nörd om jag förkortar det YT? Lite som olle klubben va?)
Men jag har ett tips idag med. Ska du praoa på ett dagis, ha inte ljusa byxor på dig. Ha inte låga byxor som gör att du visar halva ... om du böjer dig ner. (Nu har jag på mig mina mörka höööga jeans.) fick beröm idag med! Wow! Fick också sluta en halvtimme tidigare. Alltid något.
De små grynen lär sig saker hela tiden. Jag kan bli barntydare. Det kan finnas många skillnader på "eh" och "eh" ska ni veta.

Kommentarer
Postat av: melina

jag pratade faktiskt med en dansk idag. och jag fattade vad han sa hahaha så stolt

2009-03-13 @ 19:20:59
URL: http://melinia.blogg.se/

Tänk på detta innan du kommenterar:
Reklam/spamkommentarer tas bort omedelbart.
Jag svarar inte på designfrågor
Kommentera snällt
Och sist men inte minst, tack för att du kommenterar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Presentation
Hallå där! Du har kommit till Carolines blogg. En tjej på snart 16 år som ska börja på naturvetenskapliga programmet till hösten men innan dess njuta av 10 veckors sommarlov. Bloggen handlar om min vardag som består av vänner, musik och en hel del annat. Trevlig läsning! Nedräkningar
dagar till jag fyller 16
dagar till gymnasiet börjar
dagar till jag fyller 18
dagar till N kommer hem
dagar till nyårsafton
dagar till 2012
2009
Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December
2010
Januari Februari Mars April Maj Juni
Kategorier
Skola Vardag Minnen Vänner Mina ppiller Musik Buzzador
RSS 2.0