Lunch

Jag har lunch. Jag är hemma men orkar inte göra iordning nånting, så det fick bli två leverpastejsmackor med varm choklad.. mm.. riktig utflyktsmat. Är helt slut nu. Men ändå ska jag tillbaks snart. När jag kommer hem måste jag leta upp min jävla gudstjänstbok. För imorgon är det kyrka och på onsdag med. Taize mässa, nån som är intresserad av att hänga med? Nej det trodde inte jag heller. Ikväll får jag försöka tvätta mina converse lite, fan va de blir skitiga av alla ungar som man ska springa efter haha. Jag var med 3 stycken på utetiden som skulle dra mig åt varsitt håll. De är starka för att vara så små. Jag skickade iväg meilet till vår svenskalärare precis. Lite försenat, fast att Melina påminde mig. Men aja, jag har visat att jag kan mejla. (Meila, mejla eller maila?). Men jag fryser så sjukt mycket, är inte van att vara ute så mycket. Ungarna fryser ju inte med deras stora overaller och mössor och vantar. Förresten, när ni blir föräldrar, köp inte fingervantar till ert barn. Stackars dagisfröknar som får peta på dom dem. Nej ta tumvantar istället. Kallar man dom det? De är iallafall mycket enklare att sätta på.
Hahahaha! Jag och Melina stack till skolan imorse. Jag skulle kopiera papper, men jag hittade dem precis innan jag skulle gå. De låg på skrivbordsstolen haha. Men det var ju inte lönt att ringa till Melina och säga att jag inte behövde kopiera när hon redan var på väg. Trodde jag. Jag kom till skolan och sprang 3 varv runt där. Såg inte henne, stod inte ut med alla blickar själv så jag gick en bit på vägen hahaha. Så hade hon stått och väntat på mig, men jag är alltid den som kommer senare. Förutom när jag och Sofia träffas vid lilla konsum. Då är jag alltid 10 minuter för tidig och hon kommer en kvart försent hahaha.
Men lärarna saknar oss nog inte.. eller ingen på skolan alls. Alla glor konstigt och alla vill säga "Vad gör ni här?" hallå, vi har inte slutat på skolan. Vi har prao, inte precis som att vi är bannlysta från skolan?
När vi kallade på vår matte/biologi lärare så sa han "Men vad gör ni här? Gå och jobba!". Fast han skulle in och klä av sig hahaha då började jag och Littlemissmando (Hahaha där får du igen för littlemissgudstjänst) och härma hans typiska rörelser. Jag blev skiträdd när vi såg min engelskalärare. Men han har tunnelseende. Så vi behövde inte oroa oss. Men vår svenskalärare... uh.
Förra veckan såg jag också några 7:or springa runt skolan. Säg inte att vår lärare tycker att det är dags för utegympa? Döda mig. 2 varv runt kanalen liksom.. man borde inte behöva springa allt det om man bara vill ha G. Jag ska välja bort idrott, så varför bry sig?
Nu ska jag snart iväg igen.. kommer vara helt slut. Ändå måste jag plugga massa kemi.
Bye bye.

♥ Känner mig lite känslosam. Kan bero på mensen, men puss & kram varje dag som vi säger på dagiset. ♥

Kommentarer

Tänk på detta innan du kommenterar:
Reklam/spamkommentarer tas bort omedelbart.
Jag svarar inte på designfrågor
Kommentera snällt
Och sist men inte minst, tack för att du kommenterar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Presentation
Hallå där! Du har kommit till Carolines blogg. En tjej på snart 16 år som ska börja på naturvetenskapliga programmet till hösten men innan dess njuta av 10 veckors sommarlov. Bloggen handlar om min vardag som består av vänner, musik och en hel del annat. Trevlig läsning! Nedräkningar
dagar till jag fyller 16
dagar till gymnasiet börjar
dagar till jag fyller 18
dagar till N kommer hem
dagar till nyårsafton
dagar till 2012
2009
Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December
2010
Januari Februari Mars April Maj Juni
Kategorier
Skola Vardag Minnen Vänner Mina ppiller Musik Buzzador
RSS 2.0