Mönster



Hann ni se mönstret? Inte?


Shit vilken dag.
Ush, blä haha och hihi.
Så lååång dag. Så kaaaall dag. Det har nog aldrig varit så kallt. Herregud. Frös händerna av mig. Men vad är det idag, tisdag? Hade egen idrottslektion idag. Med Aisha och Sonita. Ush trodde det gick bra så klagade hon massa. Hennes fel, hon kom ju skitsent. Men det gick bra, skiter i vad hon säger.
Kom sent till maten och fick äta skitsnabbt. Sen engelskaprov. Vi hade ingen tid alls ju. När jag kommit till tisdagen på veckan läraren bara "25 minuter kvar" AH! Fick panik, sen när jag väl lämna in mobbade han min skrivstil HAHAHA. "Som att ge en myra en bläckpenna". Jag skriver som jag skriver, ok!? Det är därför jag skriver ut inlämningsgrejer på datorn. Orkar inte renskriva det 100 gånger.

I skolan tänker jag alltid "Detta ska jag skriva om, det ska jag skriva massor om" Så får jag nån blackout när jag kommer hem. Tills mitt minne kommer tillbaka kan jag svara på Klaras påstående/fråga. Prästen hade skrivit fel på schemat. Onsdag. Men också skrivit 3/3. Alltså idag. Så jag och 5 andra gick dit. De andra kom inte. Jag hade också kunnat skolka.. men. 

Jag kan inte skriva "Snart ska jag, jag ska" Bla bla för jag gör det aldrig. Så jag får skriva, Jag ska inte snart göra läxor.
Hade utvecklingssamtal också. Totalt onödigt. Konfan, total onödigt.

Jag har slösat bort ännu en dag av mitt liv. Haha.
NEJ! Imorgon har jag bild i 2½ i streck. Fy vad jag hatar det.

Förresten, de mönstret tog mig sammanlagt 6 timmar att göra.

Kommentarer

Tänk på detta innan du kommenterar:
Reklam/spamkommentarer tas bort omedelbart.
Jag svarar inte på designfrågor
Kommentera snällt
Och sist men inte minst, tack för att du kommenterar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Presentation
Hallå där! Du har kommit till Carolines blogg. En tjej på snart 16 år som ska börja på naturvetenskapliga programmet till hösten men innan dess njuta av 10 veckors sommarlov. Bloggen handlar om min vardag som består av vänner, musik och en hel del annat. Trevlig läsning! Nedräkningar
dagar till jag fyller 16
dagar till gymnasiet börjar
dagar till jag fyller 18
dagar till N kommer hem
dagar till nyårsafton
dagar till 2012
2009
Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December
2010
Januari Februari Mars April Maj Juni
Kategorier
Skola Vardag Minnen Vänner Mina ppiller Musik Buzzador
RSS 2.0