Sömniga tanten

Nu är jag glad. För jag har bestämt mig att börja skriva min första bok. Alla tycker ju att jag borde bli författare så, nu ska jag bara skriva massa och spara den tills jag blir äldre. Sen kanske man ger ut den. Jag drömde precis, sov i 4 timmar efter jag varit ute med Melina. I drömmen såg jag det perfekta namnet på boken. Jag ska bli nästa Katarina von Bredow.
Okej, men man kan väl få försöka? Det var en konstig dag redan från början. Jag sprang hem när jag nästan kommit till skolan för att hämta en tofs till håret och pappret där det stod att jag får laborera. När jag väl kommer till skolan har vi håltimme. Jag gick runt i skolan fram tills 9.55. Jag köpte en cola också. Påtal om det ska jag ta ett glas nu.
Innan tänkte jag försöka sluta med cola, men sen kom jag på att det skulle bli så besvärligt på Burger King t.ex om man skulle beställa något haha.
På matten gjorde jag massa tal. Men fattade inte särskilt mycket. Tur att vi inte ska ha prov nästa vecka.
Krya på dig Matte/No läraren.

Vi slapp tyskan också. Det var för att det var kaos. Så jag har bara haft 2 lektioner idag.
Over and out.

Kommentarer
Postat av: klara

haha, jag har börjat på en massa böcker men sen tröttnat hahaha, eller ja...böcker o böcker men liksom historier :) lycka till med boken!! jaglovar att läsa den om den kommer ut! :)

2009-03-27 @ 20:35:05
Postat av: melina

haha duuu associerar allt till mr herr majestät fruktsallad



bäst för dig att skriva i katarinavonbredowstil, för annars kommer jag inte att läsa. hahaha.

2009-03-27 @ 23:20:13
URL: http://melinia.blogg.se/

Tänk på detta innan du kommenterar:
Reklam/spamkommentarer tas bort omedelbart.
Jag svarar inte på designfrågor
Kommentera snällt
Och sist men inte minst, tack för att du kommenterar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Presentation
Hallå där! Du har kommit till Carolines blogg. En tjej på snart 16 år som ska börja på naturvetenskapliga programmet till hösten men innan dess njuta av 10 veckors sommarlov. Bloggen handlar om min vardag som består av vänner, musik och en hel del annat. Trevlig läsning! Nedräkningar
dagar till jag fyller 16
dagar till gymnasiet börjar
dagar till jag fyller 18
dagar till N kommer hem
dagar till nyårsafton
dagar till 2012
2009
Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December
2010
Januari Februari Mars April Maj Juni
Kategorier
Skola Vardag Minnen Vänner Mina ppiller Musik Buzzador
RSS 2.0