Trött

Shit va trött jag är. Kall också, mina händer är så frusna att jag knappt kan skriva haha. Men jag som trodde att dagen var slut, ännu en dag hemma framför soffan eller något. Men ikke sa nicke.
Eller, jag var ju på Entré innan. Så ville jag dit igen, men hela familjen skulle ut på andra grejer. Så ville M dit. Men jag fick vänta hemma för att få lite pengar. Sen äntligen. När jag väl kom fram till "utanför hemköp vid bussarna" så var hon inte där. Men så kollade jag på andra sidan och där stod hon hahaha. Så viftade jag febrilt med armarna, då såg hon mig och sprang över. Sååå rädd jag blev att hon skulle bli överkörd, då skulle ju jag få skulden.
När vi kom in var det mer folk på väg ut, än in. Men fortfarande fullt med folk, gud va stressat. Såg inga andra från 8:an. Mest "småttingar" som jag så snällt kallar dem.
Så stressat det är därinne nu, man vill ut ur butikerna direkt när man kommer in där haha. Men där finns nånting för alla, allt från blondinbellor till snobbar. Oj, det är ju samma sak.. (A)
"Visste ni att tjejer som har breda höfter förlorat oskulden?" Hahaha ett citat från en av killarna i 8:an tydligen. Trevligt att de tror på såna saker. Då borde jag vara värsta playern..
Men jag köpte 3 underbara ringar. Eller jag tyckte att det var underbara inne i butiken, sen när man kom ut och frös om fingrarna kändes de inte lika underbara längre. Fattar inte varför jag har så smala och korta fingrar?
Men jag och M drar till oss problem/pinsamheter. När vi skulle gå ut ur Entré såg vi Linjalen! Som jag saknat att få skriva det. Men vi blir som 12 åriga fjortisar när vi ser honom, fnittrar helt mycket. Bara för vi har så mycket minnen med honom. Eller med och med.. om honom. Det var han som köpte en av ringarna till mig, en förlovningsring. När jag fyllt 18 ska vi gifta oss. Säger vi..

Älskar denna reklamen, den får mig sugen på att springa för tjejerna. Men nej.. men cool reklam iallafall.
Påtalomingenting, jag vet.

Vi stack till BK efteråt. Värnhem då, lönt att ha ett därinne också? Vakterna skrämde oss haha. De kollar på en som om man vore skyldig fast att man inte är det. Överallt hörde man "Han har svart jacka, ljusa byxor och är på väg nedför södra trappan mot er nu" uh va läskigt. Det fanns massa vakter på värnhemstorget också. Men dit har vi inte kommit än.
Efter att vi gått runt till lite random ställen (Mhm.) så ville vi gå en runda vid skolan. Jag märkte att båda grindarna till båda förskolorna var öppna. Sen hörde vi ungdomar som skrattade och det hördes som att de kastade cyklar i marken. Jag hoppas inte det var cyklar inifrån förskolornas förråd.. ush. Jag stängde iallafall grinden till "mitt" dagis. Inte för att det skulle hjälpa mycket.
Vi gick och satte oss utanför skolporten sen. Det var härligt, jag tänkte inte på att jag frös då. Sen skulle vi gå en sista runda, där stod det några killar (vissa, eller ja en iallafall kände vi) så sa de något.. M trodde de sa fika. Men de sa något helt annat som inte var lika schysst. Uh så läskigt.
Sen gick vi en sista rund och då ringde mamma och var "orolig" då var klockan kanske 21.40 haha.
Detta inlägget tog mig nästan en timme att göra. Puh.

Kommentarer
Postat av: melina

hahaha linjalen.. jag associerar inte linjalen till jonathan längre, har kommit över honom nu. HAHAHAHA

2009-03-19 @ 22:54:36
URL: http://melinia.blogg.se/

Tänk på detta innan du kommenterar:
Reklam/spamkommentarer tas bort omedelbart.
Jag svarar inte på designfrågor
Kommentera snällt
Och sist men inte minst, tack för att du kommenterar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Presentation
Hallå där! Du har kommit till Carolines blogg. En tjej på snart 16 år som ska börja på naturvetenskapliga programmet till hösten men innan dess njuta av 10 veckors sommarlov. Bloggen handlar om min vardag som består av vänner, musik och en hel del annat. Trevlig läsning! Nedräkningar
dagar till jag fyller 16
dagar till gymnasiet börjar
dagar till jag fyller 18
dagar till N kommer hem
dagar till nyårsafton
dagar till 2012
2009
Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December
2010
Januari Februari Mars April Maj Juni
Kategorier
Skola Vardag Minnen Vänner Mina ppiller Musik Buzzador
RSS 2.0