Trötter

Vad heter de sju dvärgarna? Trötter heter en iallafall. Får väl googla dem eller något. Men ja, jag är skittrött. Känns mest i benen, det pirrar i dom och dom känns tunga. Tur att ungarna inte är så tunga, mest mina ben som får ta stryk när vi har samling och sitter på golvet. När nån vill sitta i mitt knä så trycks de små utstickande grejerna på foten (knogar kallas de väl ändå inte?) in i golvet och det gör ont. Men det är chill ändå, vill man kan man sitta och mysa med dom i soffan. Fast de sitter still i kanske två sekunder, sen ska de leka med en grej. Sen tröttnar de på den. De tycker alltid att leksakerna nån annan har är mycket bättre. Snacka om skadeglädje, typ.
Nu vågade jag starta mobilen efter att den varit död i en vecka. 6 väntande sms, håhåhå jag är mer poppis när mobilen är avstängd än när den är på. Sur jag är på comviq, vi beställde mitt kort för evigheter sen. Varje gång vi ringer till kundtjänst är "kortet på väg". Jag bor inte i kiruna? KOM KOM MITT KORT! NU! Då ska jag smsa så in i helvete! Snart åker jag till thephonehouse och skaffar ett nytt nummer vafan.. men jag älskar mitt enkla nummer. Vad säger ni? Ska jag skaffa nytt eller vänta på kortet? Hur sugna på sms är ni? Haha.

Faren min är klantig.. extremt klantig. Sin nya värstingsmobil ska han tydligen ha musik i. Han har köpt ett musikgrejs från telenor. Men det stöder ju inte hans telefon. Frågan är hur smarta telenorpersonalen är egentligen? Om man ska jobba i en sån butik ska man inte vara lite.. engagerad i såna ämnen? Iallafall ha lite lite lite kunskap. Nu får jag göra deras jobb och se om det går ändå. Kundtjänst hatar jag att ringa till, bara tröga jävlar som inte får något annat jobb som har såna jobb. Alltid när jag ringt till såna har det "råkat brytas av" och när man ringer upp igen får man förklara exakt samma grej till en som är ännu trögare. Då bryts det igen. Konstigt, jag ska också skaffa ett sånt jobb. Man kan ju bara lägga på om det blir för jobbigt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha köp ett nu så får du 6 sms per sekund istället

2009-03-16 @ 21:25:14

Tänk på detta innan du kommenterar:
Reklam/spamkommentarer tas bort omedelbart.
Jag svarar inte på designfrågor
Kommentera snällt
Och sist men inte minst, tack för att du kommenterar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Presentation
Hallå där! Du har kommit till Carolines blogg. En tjej på snart 16 år som ska börja på naturvetenskapliga programmet till hösten men innan dess njuta av 10 veckors sommarlov. Bloggen handlar om min vardag som består av vänner, musik och en hel del annat. Trevlig läsning! Nedräkningar
dagar till jag fyller 16
dagar till gymnasiet börjar
dagar till jag fyller 18
dagar till N kommer hem
dagar till nyårsafton
dagar till 2012
2009
Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December
2010
Januari Februari Mars April Maj Juni
Kategorier
Skola Vardag Minnen Vänner Mina ppiller Musik Buzzador
RSS 2.0