Den tiden den sorgen

Ajajaj. Jag har ont i hjärtat. Men inte psykiskt utan fysiskt. Det gör det, kan inte andas in för djupt för då gör det svinont. Nu är det mest molande värk. Ibland får man ju sånt, weird. Mamma tycker jag ska smörja in mig med 99% aloeverasalva. För det tycker hon hjälper mot allt. Fast det var rätt roligt när jag såg hennes min när jag sa "Mamma, jag har ont i hjärtat känns det som" "Nej men gumman då, berätta vad det är." "Nej men jag är seriös, det gör ONT." Haha allvaret i hennes blick. Hon struntar helt i mina påståenden som att tänk om jag dör? Tänk om jag svimmar? Tänk om jag somnar in under natten pga ett dolt hjärtfel? Fantasi var det ja. Eller kan man ha växtvärk i hjärtat? Eller träningsvärk? Hahaha hjärtträningsvärk. Men det är ju en muskel, borde inte va omöjligt?

Jaja. Jag är skitkissnödig egentligen. Skulle bara skriva snabbt eftersom jag inte skrivit idag. Ska sova om en kvart och sitter här och skriver. Hade utvecklingssamtal idag. Det gick bra. Hade matteprov, det gick.. sådär. G+. Grr, får fundera imorgon på om jag ska göra omprov igen eller inte. Jag VILL ha VG. Sen var det ju inte lite svårt att koncentrera sig heller när hela mattegruppen bestämde sig för att ha snacktimme. Eller när läraren skyllde på att jag strulade till det lite. TACK. Äh vår lärare är bra. Bäst ibland tillomed. Men inte när han skyller sånt på mig. Vad skulle jag annars gjort? Gått till skolan och smittat alla med förkylning eller?

I övermorgon är det vaccinering. Alla har skitont i sin arm efter att ha fått sticket tydligen. Kan jag inte säga att jag är vänsterhänt så hon tar den i höger och sen kan jag inte göra skolarbeten eftersom min högerarm är handikappad? Inte det nej. Moraliskt fel? Jaha. Helt korkat idiotiskt totalt bombkatastrofalt dumt? Jaja då vet jag väl det, DETTA lugnar mig iallafall.

Kommentarer
Postat av: nada

jag sa ju på fb att jag skulel ringa ambulansen åt dig ... haha

2009-11-03 @ 23:17:34

Tänk på detta innan du kommenterar:
Reklam/spamkommentarer tas bort omedelbart.
Jag svarar inte på designfrågor
Kommentera snällt
Och sist men inte minst, tack för att du kommenterar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Presentation
Hallå där! Du har kommit till Carolines blogg. En tjej på snart 16 år som ska börja på naturvetenskapliga programmet till hösten men innan dess njuta av 10 veckors sommarlov. Bloggen handlar om min vardag som består av vänner, musik och en hel del annat. Trevlig läsning! Nedräkningar
dagar till jag fyller 16
dagar till gymnasiet börjar
dagar till jag fyller 18
dagar till N kommer hem
dagar till nyårsafton
dagar till 2012
2009
Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December
2010
Januari Februari Mars April Maj Juni
Kategorier
Skola Vardag Minnen Vänner Mina ppiller Musik Buzzador
RSS 2.0