Dirty diana

Listening to Michael Jackson. Oh yes.
Hmm.. godmorgon. Ska inte säga när jag gick och la mig igår. Skulle skämmas då ;) Och nej, det är inte vid 03-04 om ni tror det. Snarare tvärtom. Men det var full rulle hela dagen. Först skola, dryyygt. Sen iväg till bibblan med Mel för att plugga. Hon pluggade, jag.. läste tidningar och irrade runt. Ska få lite gjort idag iallafall. Det fanns inga exemplar kvar av Chilli som vi brukar läsa på bibblan. Tog en QX istället. Inte min vanliga typ av tidning kanske men den funkade :) Nej, killar är fortfarande min melodi. Fast det var en bra tidning.




Efter det gick jag hem, käkade lite och sen var det dags för att gå ut igen. Denna gången med Nada. Vi såg en igelkott igen (som vi ser ofta när vi är ute? haha) den var ute helt själv på gatorna. En liten bebis :( Så jag fick ta upp den, och ni kan gissa på att de sticks som fan. Vi la in den på Nadas gård, lite säkrare iallafall. Fick flashbacks från en film där killar slänger iväg igelkottar med spadar osv. Ush, stackars liten. Bilder kommer sen, min mobil är i skåpet i skolan (smartass..) så Nada fick fota oss. Men det är svårt att få till vettiga bilder så sent.
Hmm.. en grej jag reagerade på igår. Typ alla vet att jag fuskade, även såna jag aldrig snackar med? Vem är det som skvallrar om sånt? Det ska jag ta reda på, den nolifern.. uh för såna människor.

Kommentarer
Postat av: julia

jag och jonas pratade om något så kom jag in på att ni sneade där men han verkade inte bry sig och jag sa det inte som en elak sak, förlåt om jag inte fick säga eller så jag kanske inte tänkte riktigt. jag tänkte inte på det.

2009-10-10 @ 17:04:34
URL: http://erlingsdottir.blogg.se/
Postat av: Hannah

Dirty diana är så bäst!

2009-10-11 @ 14:07:50
URL: http://jecroisendieu.blogg.se/

Tänk på detta innan du kommenterar:
Reklam/spamkommentarer tas bort omedelbart.
Jag svarar inte på designfrågor
Kommentera snällt
Och sist men inte minst, tack för att du kommenterar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Presentation
Hallå där! Du har kommit till Carolines blogg. En tjej på snart 16 år som ska börja på naturvetenskapliga programmet till hösten men innan dess njuta av 10 veckors sommarlov. Bloggen handlar om min vardag som består av vänner, musik och en hel del annat. Trevlig läsning! Nedräkningar
dagar till jag fyller 16
dagar till gymnasiet börjar
dagar till jag fyller 18
dagar till N kommer hem
dagar till nyårsafton
dagar till 2012
2009
Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December
2010
Januari Februari Mars April Maj Juni
Kategorier
Skola Vardag Minnen Vänner Mina ppiller Musik Buzzador
RSS 2.0