God kväll på er därute i mörkret

Nån som fortfarande är uppe..? Tänkte att jag skulle fråga er något. Alla som frågar sina läsare saker i bloggen får ju svar - och då alltså kommentarer. Läsarna kanske känner sig uppskattade. Så hur mår ni? Vad gör ni? Vad är er favoritfärg? Äh där ser man ju. Ingen som säger nåt. ;) Jag sitter och nördar mig som vanligt höhö. Ska sova om lite mindre än en timme, ska upp imorgon och skriva uppsats ju. Kan inte sitta uppe hela natten då. Men den uppgiften är så dryg, allt känns som samma uppgift. Men det är väl bara att börja och hoppas att allt flyter på. Livet är en jäkla berg & dalbana. Upp och ner och runt och tillbaka och runt igen. Ibland går det som på räls, eller det går som asbäst mannen. Att gå som på räls låter som nånting 50 åringar säger..? Jag är ju lite blondinbellig av mig, vilka 15 åringar säger annars sånt som mycket äldre gör? Eller handlar porslin? Eller tänker "dagens ungdomar" när man sitter bredvid en 2 år äldre fjortis på bussen som man får lust att slå till efter att ha hört "Aa asså jag ba va och han ba asså ja helt seriöst shit asså han smsar mig hela tiden och ba aa sen jag ba aa mm ok sen han ba.." ASSÅ GUUUUD. Hade jag inte haft tårtan i handen, och den varit så fin såklart hade den kanske råkat hamnat på hennes urtvättade mjukis.


Han på bageriet (Ägarens.. sambo typ) kallade chokladbitarna jag la på ostbitar. Ta en eller två ostbitar och lägg på om du vill. Det blir säkert snyggt! Va i hela friden ska jag med ost på tårtan till? :O Fast sen gick det hela upp för mig ju. Tur det.. kanske. Hade kanske framstått som liiite korkad om jag ställt den frågan högt. Jaja nu finns det bara lite kvar av tårtan. Snart är den död, försvunnen och kommer aldrig mer tillbaks. R.I.P tårtan. :love:

Snart sova. Skönt.
Sooooooova <3

Kommentarer
Postat av: Hannah

Min fav. färg är riktit mörk lila, vilken e din?

2009-10-10 @ 10:38:47
URL: http://jecroisendieu.blogg.se/

Tänk på detta innan du kommenterar:
Reklam/spamkommentarer tas bort omedelbart.
Jag svarar inte på designfrågor
Kommentera snällt
Och sist men inte minst, tack för att du kommenterar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Presentation
Hallå där! Du har kommit till Carolines blogg. En tjej på snart 16 år som ska börja på naturvetenskapliga programmet till hösten men innan dess njuta av 10 veckors sommarlov. Bloggen handlar om min vardag som består av vänner, musik och en hel del annat. Trevlig läsning! Nedräkningar
dagar till jag fyller 16
dagar till gymnasiet börjar
dagar till jag fyller 18
dagar till N kommer hem
dagar till nyårsafton
dagar till 2012
2009
Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December
2010
Januari Februari Mars April Maj Juni
Kategorier
Skola Vardag Minnen Vänner Mina ppiller Musik Buzzador
RSS 2.0