"Ja jag pluggar, är med vänner och tränar.."

Hahaha. Hahahaha, fick frågan av min handledare idag vad jag gör på fritiden. Då svarade jag "Pluggar, är med vänner och tränar typ" HAHA. Tränar!? Det bara slank ur mig, kändes kanske som om det behövdes en tredje grej där för att det inte skulle vara för tomt. ;) Får fundera ut vad jag tränar tills imorgon. Gym? Spinning? Springer eller kanske simmar? Eller kanske allt? Höhö :D Måste fixa en temporär omdömeslapp. Har gjort av med den andra. Surprise..? Lika bra ändå. Fanns plats för typ en mening i den rutan på den lappen ju. No freakin way. Så mycket som jag kämpat ska jag ha mer än så, de får ju massa gratis arbetskraft liksom? Jag kanske inte var så jäääättemotiverad idag när jag skulle kladda med surdegar med händerna i stora spannar. Skitäckligt, kändes som jag var 2 år igen. Dit vill jag inte igen, jag skar mig också. Inte sådär jättemycket, men det ville ju fan inte sluta blöda. Kommer fortfarande åt där emellanåt och då gör det ONT. Men imorgon ska jag få baka tårta. WIIIIHOO.


Hohooo. Hittade denna bilden från i somras efter en heldag på festivalen med Mel. Så kul det var då, those times. Nu hinner man inte med något. Observera att det inte är svett på min kofta där bak, fjortisarna som stod bakom oss på Markus Krunegård kastade sina vattenmuggar till vakterna igen när de var klara. Ticksbrudar alltså, helt seriöst. Men sommaren är på väg bort nu, aaaah vill inte. Den nästa som säger "Oh jag älskar hösten! Så underbart" får ett kok stryk av mig. Inte för att det skulle hjälpa, men själva symboliken.

Kommentarer

Tänk på detta innan du kommenterar:
Reklam/spamkommentarer tas bort omedelbart.
Jag svarar inte på designfrågor
Kommentera snällt
Och sist men inte minst, tack för att du kommenterar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Presentation
Hallå där! Du har kommit till Carolines blogg. En tjej på snart 16 år som ska börja på naturvetenskapliga programmet till hösten men innan dess njuta av 10 veckors sommarlov. Bloggen handlar om min vardag som består av vänner, musik och en hel del annat. Trevlig läsning! Nedräkningar
dagar till jag fyller 16
dagar till gymnasiet börjar
dagar till jag fyller 18
dagar till N kommer hem
dagar till nyårsafton
dagar till 2012
2009
Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December
2010
Januari Februari Mars April Maj Juni
Kategorier
Skola Vardag Minnen Vänner Mina ppiller Musik Buzzador
RSS 2.0