Nu är det karmans tur

Ja jag vet. Har inte bloggat, men det ska jag inte be om ursäkt för. Inte alls.. eller förlåt då. Äh iallafall, nu är det spikat att jag SKA TILL TYYYYYSKLAND :D Ena sekunden är jag skitglad, den andra skiträdd. Vi såg en dokumentär om en flygolycka igårkväll liksom.. hmm.. men så kul det ska bli :) Men nervöst med så mycket jobb därnere :S Hoppas de fattar engelska bra, kan inte prata flytande tyska precis. Så nervöst :o Nytt pass måste man skaffa också. Nu är det två lappar som ska in imorgon. Den om sprutan (ska ta den) och den om tyskland. Wooohoo.

Kan ju även berätta vilken udda tid det är för att blogga för mig. Är skittrött efter dan idag. Vi skulle "springa" en halvmil. Mitt lokalsinne var ju mycket till hjälp där -.- DÄR kan man snacka om vilse i skogen. Tänkte äh vafan kan köra en snespringare och fuskade lite. Inte för att vinna tid utan mer för att mina fötter reagerade som fan idag. De är så känsliga nu, 3 blåsor på högra foten och 4 på vänstra. Mysigt, går som ett handikapp här hemma. Sen gick man vilse ändå, nästan så jag ville ta av mig skorna och gå barfota. (Det hade ju hjälpt..?) fick 5 minuter sämre tid än förra året. Men det var G iallafall. Nu är det över och jag kan återgå till att oroa mig för vaccineringen och flygresan. Snart blir det lasagne till mat och paj till efterrätt. Snart är jag nog helt återställd.

Jaja, ni vet att jag lever iallafall.

Kommentarer
Postat av: julia

jag såg aldrig dig sen ? :o

2009-10-08 @ 19:53:25
URL: http://erlingsdottir.blogg.se/
Postat av: melina

congratZZZZZZ. nu kan du inte få svinis i tyskland iaf

2009-10-08 @ 20:29:52
Postat av: Caroline svarar

HAHA nej men däremot kan jag få porcflu hahaha. Danke schön Melina, ska skriva ett vykort till dig haha om de har såna i den ödestaden vi ska till.

2009-10-08 @ 21:54:14
URL: http://carolinesophie.blogg.se/

Tänk på detta innan du kommenterar:
Reklam/spamkommentarer tas bort omedelbart.
Jag svarar inte på designfrågor
Kommentera snällt
Och sist men inte minst, tack för att du kommenterar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Presentation
Hallå där! Du har kommit till Carolines blogg. En tjej på snart 16 år som ska börja på naturvetenskapliga programmet till hösten men innan dess njuta av 10 veckors sommarlov. Bloggen handlar om min vardag som består av vänner, musik och en hel del annat. Trevlig läsning! Nedräkningar
dagar till jag fyller 16
dagar till gymnasiet börjar
dagar till jag fyller 18
dagar till N kommer hem
dagar till nyårsafton
dagar till 2012
2009
Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December
2010
Januari Februari Mars April Maj Juni
Kategorier
Skola Vardag Minnen Vänner Mina ppiller Musik Buzzador
RSS 2.0