Nu jäklar anamna (Stavning..?)

Ja. Nu ska ni få höra nåt ni aldrig kommer få höra på en livskunskap lektion, som kommer hjälpa er genom vuxenlivet. Det som behövs: Ett badkar, något form av badskum och lite tid. Badskum är din värsta fiende. Det innehåller mest vatten, det gör så att vattnet ser högre ut än vad det är innan du går i så det slutar med att du skumer ner i kanske 15cm med vatten. Det är svårt att få bort när det väl är där, företagen som gör det lurar dig. "Gives you new energi!" Ha..ha..haaaa. Marknadsföringsknep, vem går på det? Hade de däremot sagt att choklad förlänger ditt liv med minst 10 år hade jag väl kunnat gå med på det. Men badskum, varför luktar ett badskum som är till för "hela familjen" rakvatten? Tur att jag insåg det i helgen, annars kan ju folk lätt få för sig saker.

Jaja, pluggade skitmycket till ett matteprov idag. Som vi inte hade. Nu får jag plugga minst lika mycket i helgen, till ett prov på två kapitel istället för ett. Gymnasiekatalogerna strömmar in, har börjat tvivla mer nu. Natur, samhälle? Natur, samhälle? Äh natur är nog ändå för mig. Men samhälle har så mycket roligare inriktningar. Vad finns det mer.. ah! Idrotten idag (pustar, stönar och mitt hjärta slår med ens snabbare) shit, har aldrig varit så slutkörd och svettig efter en lektion. Men var inte så trött efteråt konstigt nog. Man klarar vad som helst bara man får hälsa på sjukt mjuka händer ;)

Har sovmorgon imorgon. Skulle egentligen ha haft hemkunskap, rulltårta till frukost. Men det blev inget. Men klockan är tio, och redan trött. Lägga sig eller stanna uppe. Det är frågan det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha äntligen soooooovmorgon:D

2009-10-16 @ 07:59:21

Tänk på detta innan du kommenterar:
Reklam/spamkommentarer tas bort omedelbart.
Jag svarar inte på designfrågor
Kommentera snällt
Och sist men inte minst, tack för att du kommenterar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Presentation
Hallå där! Du har kommit till Carolines blogg. En tjej på snart 16 år som ska börja på naturvetenskapliga programmet till hösten men innan dess njuta av 10 veckors sommarlov. Bloggen handlar om min vardag som består av vänner, musik och en hel del annat. Trevlig läsning! Nedräkningar
dagar till jag fyller 16
dagar till gymnasiet börjar
dagar till jag fyller 18
dagar till N kommer hem
dagar till nyårsafton
dagar till 2012
2009
Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December
2010
Januari Februari Mars April Maj Juni
Kategorier
Skola Vardag Minnen Vänner Mina ppiller Musik Buzzador
RSS 2.0