3 timmars sömn = 8 timmars flum

Höhö. Höhöhö. Höhöhöhö.. ja jag är lite konstig just nu. Sov tre timmar inatt, tre ynka timmar när jag knappt överlever på åtta annars. Varför? Ingen aning. Kan bero på att jag sov med en knut på huvudet. (Hårknut såklart..) eller att jag åt "frukost" mat innan jag la mig. Eller att jag var orolig, varför det liksom? Inte direkt som jag ska praoa nu. Fast att jag gärna velat. Hellre vika handdukar på sjukhuset och mysa med svininfluensan där än att gå runt i skolan trött som en zombie. Fast jag var inte sååå trött. Mest att jag gjorde konstiga ljud och betedde mig allmänt weird. Har aldrig fnittrat så mycket som jag gjorde idag. Sen flippa man ut lite emellanåt, men det löste sig med lite BlueKeld och lite smått och gott. ;) Nu, mat och läxor. Jag får inte somna idag, ska sova när jag ska sova ikväll. Inget annat. Måste också skaffa en ny väckarklocka, men finns ju inga fina :(


Bara för det avslutar vi med en flumbild också, bara för jag är jag liksom ;)


Kommentarer
Postat av: hedda ;D

Asså usch, jag sov också 3 timamr inatt O.o och sen fick hela skolan gå kungsholme runt. typ EN JÄVLA MIL.



Var glad, du får iallafall vara hemma från skolan pga sukdom, om vi r det så hamnar vi typ 50 sidor efter i alla böcker per vecka XO :P

2009-09-09 @ 14:36:37
URL: http://heddasplace.blogg.se/

Tänk på detta innan du kommenterar:
Reklam/spamkommentarer tas bort omedelbart.
Jag svarar inte på designfrågor
Kommentera snällt
Och sist men inte minst, tack för att du kommenterar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Presentation
Hallå där! Du har kommit till Carolines blogg. En tjej på snart 16 år som ska börja på naturvetenskapliga programmet till hösten men innan dess njuta av 10 veckors sommarlov. Bloggen handlar om min vardag som består av vänner, musik och en hel del annat. Trevlig läsning! Nedräkningar
dagar till jag fyller 16
dagar till gymnasiet börjar
dagar till jag fyller 18
dagar till N kommer hem
dagar till nyårsafton
dagar till 2012
2009
Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December
2010
Januari Februari Mars April Maj Juni
Kategorier
Skola Vardag Minnen Vänner Mina ppiller Musik Buzzador
RSS 2.0