Hejhejhejhej

HEJ! Hej hej hej, hej? Dear god. Jag har inte suttit vid datorn på hela dan. Vill inte säga en av anledningarna varför, känns lite som att jag jinxar det då. Men dels för att jag var så trött efter praon. Det där med att jag somnade vid föreläsningen behöver vi ju inte tala om ;) Men jag slutar 12 imorgon!:D:D:D Fy va nice.

....
...
GAH! När jag väl sitter här känner jag att jag behöver gå på toaletten. Tillbaks snart, sålänge kan ju intresseklubben anteckna? :)

Tillbaks. Under tiden funderade jag på att min blogg blivit lite.. weird nu. Jag känner mig oduglig när jag inte skriver utan bara publicerar bilder. Så detta kommer aldrig bli en renodlad fotoblogg. Jag är mer för att skriva. Det gillar ni väl? Men nu kanske jag ska sluta babbla. Men saken är den att allt på sjukhuset flyter ihop. Men det jag ska göra är att skriva diverse debattartiklar och skicka in lite överallt. För det jag sett gillar jag inte, mycket skulle kunna förbättras. Både för personal och patienter. Och min handledare har ju märkt att jag är politiskt intresserad. Fast utan viljan att just vilja bli politiker som sitter med en alldeles för hög lön självgod och allt utan att vilja göra något annat än att tillgodose mig själv. Men fan va nice det hade varit att faktiskt få förändra något till det bättre. Att få göra nytta av mina åsikter, men helst utan att bli en pantad muf:are.. senare i livet kanske? Men mina handledare kan jag inte riktigt tolka. Det känns som de tycker jag är blyg. Det är jag, just där iallafall. Nya människor och nya lokaler. Haha.. tur att ingen från skolan ser mig där. Men samtidigt tycker jag om att bara vara tyst och observera. Utan att nån vänder sig om till mig och försöker förklara om saker jag ändå inte förstår. Eller kallpratar, eller den kalla stämningen i hissen. Jag tänker på det varje gång. Tänker på den stora rymliga hissen i grey's anatomy. Där det hånglas, pratas, diskuteras för fullt. Därinne är det bara tyst som i graven. Båda står på sitt sätt. Jag står med båda händerna bakom mig på styret. Andra står med armarna i kors. För att signalera "Prata inte med mig". Jag tänker inte säga hej iallafall haha. Fast att jag är sugen på att säga nånting om stämningen. Men sekunden innan man ska säga nåt plingar det till och man är framme.


Håll min hand och släpp inte. </3

Kommentarer
Postat av: Hannah

Jag gillar när du skriver mycket, du skriver så bra :)

2009-09-27 @ 11:22:26
URL: http://jecroisendieu.blogg.se/

Tänk på detta innan du kommenterar:
Reklam/spamkommentarer tas bort omedelbart.
Jag svarar inte på designfrågor
Kommentera snällt
Och sist men inte minst, tack för att du kommenterar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Presentation
Hallå där! Du har kommit till Carolines blogg. En tjej på snart 16 år som ska börja på naturvetenskapliga programmet till hösten men innan dess njuta av 10 veckors sommarlov. Bloggen handlar om min vardag som består av vänner, musik och en hel del annat. Trevlig läsning! Nedräkningar
dagar till jag fyller 16
dagar till gymnasiet börjar
dagar till jag fyller 18
dagar till N kommer hem
dagar till nyårsafton
dagar till 2012
2009
Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December
2010
Januari Februari Mars April Maj Juni
Kategorier
Skola Vardag Minnen Vänner Mina ppiller Musik Buzzador
RSS 2.0