Vrålåk

Nu har moi varit ute och tagit en tur med pappas vrålåk. Aka the kranbil. Ja ska man få hem 10 garderober som han impulsköpte (Asså det är så jäkla typiskt min pappa, han har jag ärvt mycket ifrån.) Så behöver man en riktig bil hahaha. Då räcker inte skåpbilen, så jag blev rätt chockad när jag kommer hem och en stor kranbil står på gatan. "Vem fan ställer sin kran där?" Så ser jag pappas logga på bilen hahaha. Och pappa står och hojtar från balkongen att jag ska vänta tills han kommer ner så ska jag också få hjälpa till och bära. Vi får tillslut upp alla garderober. Men orkade inte sätta in alla i rummen så vissa står i hallen väntandes på att få sin plats nån gång så småningom. Fast de är så tråkigt enfärgade. Så vi ska kirra lite fina schabloner till. Kanske ska måla dem också.. hmm...

Jaja trevligt för er att höra om garderober. Det har varit en sjukt konstig dag. Asså jag börjar bli lite orolig för mig själv. Jag skolkade för första gången idag, eller det var ju inte med meningen. Trodde vi hade sovmorgon. Men det visste ju alla andra om att vi inte hade och inte jag. Jag kände på mig igårkväll att jag borde kollat mobilen men jag gjorde aldrig det för jag hittade inte väskan. Men min mentor har inte ringt hem så haha frågar hon sen får jag väl helt enkelt förklara.

Kom precis hem från en runda på Hornbach också. Hittade inte det vi skulle hitta, så det blir att ränna vidare imorgon kanske. Eller så ber jag till gud om att pappa fixar det innan jag kommer hem.
Way (Y)

Kommentarer

Tänk på detta innan du kommenterar:
Reklam/spamkommentarer tas bort omedelbart.
Jag svarar inte på designfrågor
Kommentera snällt
Och sist men inte minst, tack för att du kommenterar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Presentation
Hallå där! Du har kommit till Carolines blogg. En tjej på snart 16 år som ska börja på naturvetenskapliga programmet till hösten men innan dess njuta av 10 veckors sommarlov. Bloggen handlar om min vardag som består av vänner, musik och en hel del annat. Trevlig läsning! Nedräkningar
dagar till jag fyller 16
dagar till gymnasiet börjar
dagar till jag fyller 18
dagar till N kommer hem
dagar till nyårsafton
dagar till 2012
2009
Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December
2010
Januari Februari Mars April Maj Juni
Kategorier
Skola Vardag Minnen Vänner Mina ppiller Musik Buzzador
RSS 2.0