Den oundvikliga dagliga uppdateringen

Nyduschad med bus på kroppen. Blähä, it stinks. Och det är snart dags för mig att ta tag i tyskan. 15 glosor... orkar inte. Om en dryg månad har alla lärare satt betygen. Sen kan man skita i läxorna helt. :D

*Tänker tillbaks på dagen* Det var 2 nationella prov idag. Matte del C (textuppgifter) som gick hyffsat tror jag. Jag svarade på alla utom en och kände mig rätt säker på flera uppgifter. Sen kan man få lite pluspoäng för man har tänkt rätt men fått fel svar osv. Men det var jobbigt att skriva provet, hade huvudvärk idag av alla dagar. Jag kunde inte fokusera riktigt, det var så mycket som hände runtomkring. Men i slutet fick jag en snilleblixt och löste en relativt enkel uppgift snabbt som jag fastnat på innan. Har nog aldrig skrivit snabbare i mitt liv.

Huvudvärken fortsatte bulta hela dagen. Vi hade slöjd, har börjat med att virka en liten gubbe. Som ska hänga på min väska. Om den blir så snygg förstås ;) Efter det var det dags för ännu ett nationella. Muntligt engelska, gick väl bra. Förutom att det var fattiga ämnen och gruppen... det var ingen direkt personkemi där. 50% av gruppen pratar jag aldrig med. Då vill man heller inte gärna bjuda på sig själv. Men vi gjorde det bästa av situationen.

ÅH. Såg just på blogg.se's startsida att det finns en ny limited edition med Marabou Polka. Ska jag våga testa? Jag tror inte jag vågar. Är allergisk mot polkagrisar nämligen. Eller ja, ett färgämne. Det röda för att vara exakt. "It's like salt. Before I never cared about it. But now, when the doctor told me not to eat it, Im always craving it" ett citat ur Desperate Housewifes. Det beskriver min sits.

Kommentarer

Tänk på detta innan du kommenterar:
Reklam/spamkommentarer tas bort omedelbart.
Jag svarar inte på designfrågor
Kommentera snällt
Och sist men inte minst, tack för att du kommenterar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Presentation
Hallå där! Du har kommit till Carolines blogg. En tjej på snart 16 år som ska börja på naturvetenskapliga programmet till hösten men innan dess njuta av 10 veckors sommarlov. Bloggen handlar om min vardag som består av vänner, musik och en hel del annat. Trevlig läsning! Nedräkningar
dagar till jag fyller 16
dagar till gymnasiet börjar
dagar till jag fyller 18
dagar till N kommer hem
dagar till nyårsafton
dagar till 2012
2009
Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December
2010
Januari Februari Mars April Maj Juni
Kategorier
Skola Vardag Minnen Vänner Mina ppiller Musik Buzzador
RSS 2.0