Fuck skånetrafiken


Jag promenerade som sagt igår. Gick upp till stan, köpte det jag skulle och satte mig på mc sen och käkade. So far so good. Sen skulle jag hem, jag skulle betala bussen med sms eftersom jag handlat en glass med mig för de sista pengarna. Laddade ner programmet, skulle starta det. Och då funkar det inte!? "Programmet kan inte komma åt en internetanslutning, har din mobil problem med internetanslutningen?" Nej det hade den inte eftersom jag kunde komma in på både aftonbladet och diverse hemsidor. Stod där och försökte säkert 10 gånger. Och bussen åkte, utan mig. Så fick inte göra annat än att gå hem. FUCK SKÅNETRAFIKEN! Säger jag bara. De börjar bli lika dåliga som SJ ffs. Ska man nu inte kunna betala alls med kontanter inom kort kanske töntarna ska se till så att man kan betala på andra sätt. :mad: Grr blev skitsur. Så en timmes promenad blev två istället. Nu sitter jag hemma och försöker komma nånvart med min biologiuppsats. Jag kommer ingenstans. Jag orkar inte. 6 sidor på en dag är too much. Jag ska ut senare och träna med Melina. Just nu känner jag mig bara sjukt uppblåst som käkat massa pannkakor med glass och sylt. Yummi.

Kommentarer
Postat av: tin

Eh really?

Får man inte åka om man inte betalar bussen?



No one cares where I live, drar ett "nä, glömt mitt busskort" och så är man välkommen ombord.

2010-04-26 @ 16:19:02
URL: http://tinymind.blogg.se/

Tänk på detta innan du kommenterar:
Reklam/spamkommentarer tas bort omedelbart.
Jag svarar inte på designfrågor
Kommentera snällt
Och sist men inte minst, tack för att du kommenterar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Presentation
Hallå där! Du har kommit till Carolines blogg. En tjej på snart 16 år som ska börja på naturvetenskapliga programmet till hösten men innan dess njuta av 10 veckors sommarlov. Bloggen handlar om min vardag som består av vänner, musik och en hel del annat. Trevlig läsning! Nedräkningar
dagar till jag fyller 16
dagar till gymnasiet börjar
dagar till jag fyller 18
dagar till N kommer hem
dagar till nyårsafton
dagar till 2012
2009
Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December
2010
Januari Februari Mars April Maj Juni
Kategorier
Skola Vardag Minnen Vänner Mina ppiller Musik Buzzador
RSS 2.0