Garnier 48 timmars deo - rekommenderas inte


Då ska jag äntligen få tummen ur... ja. Och berätta vad jag tycker om denna deodoranten. Vet inte hur länge jag provat den nu. Men tror inte det blir "bättre" ju mer man använder den.

Fördelar (+):
Luktar gott
Lätthanterlig förpackning
Billig
Känns fräsch att ha på under armarna

Nackdelar (-):
Lever inte upp till förväntningarna
Tar lååång tid att torka in
Håller inte torrt, man luktar inte men blir fuktig under armarna (Svettfläckar, sexigt värre...?)
Håller sämre än de vanliga 24 timmarsdeodoranterna

Så hela grejen med 48 timmars va ren bullshit som jag sa ifrån början. Nu ska jag testa rexonas istället. Fortsätter jakten på den ultimata deodoranten. Men jag råder er inte att köpa denna.

Kommentarer
Postat av: melina

säg till om rexonas är bra sen hahaha

2010-04-10 @ 16:23:15
Postat av: Anonym

köp en från yves rocher som är rosa .. den är skitbra(Y)

2010-04-10 @ 16:34:18
Postat av: Liisa

Bra att du skrev detta! Då slipper jag prova den :P Men den kändes lite fejk, liksom, 48 timmar?!?!?! Sure bacon!



SVAR: Haha ja precis. Har läst lite nu och man får fota tills då någon säger till en. Men om det står skyltat att du INTE får fota, då får du ju inte göra det, men om det inte står nånstans så är det fritt fram tills du blir tillsagd ;)

I alla fall så som jag förstod det :)



Sen så fick jag tips om att man ska tänka "får jag äta glass här?", får du äta glass, då får du fota. Får du inte äta glass, då får du inte fota :) <3

2010-04-10 @ 20:52:53
URL: http://theliisa.se/
Postat av: Caroline svarar

Melina: Hahaha ja det ska jag. Lovar ;)



Anonym: Vem är du? Skriv ditt namn tack.

2010-04-11 @ 09:33:50
URL: http://carolinesophie.blogg.se/

Tänk på detta innan du kommenterar:
Reklam/spamkommentarer tas bort omedelbart.
Jag svarar inte på designfrågor
Kommentera snällt
Och sist men inte minst, tack för att du kommenterar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Presentation
Hallå där! Du har kommit till Carolines blogg. En tjej på snart 16 år som ska börja på naturvetenskapliga programmet till hösten men innan dess njuta av 10 veckors sommarlov. Bloggen handlar om min vardag som består av vänner, musik och en hel del annat. Trevlig läsning! Nedräkningar
dagar till jag fyller 16
dagar till gymnasiet börjar
dagar till jag fyller 18
dagar till N kommer hem
dagar till nyårsafton
dagar till 2012
2009
Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December
2010
Januari Februari Mars April Maj Juni
Kategorier
Skola Vardag Minnen Vänner Mina ppiller Musik Buzzador
RSS 2.0