Hej bloggen

Det var ett tag sen sist. Eller ja, 1 dag och 21 timmar för att vara exakt. (Nej, det står på bloggsidan jag loggar in på. Jag har inte räknat ut det. SÅ nördig är jag inte. ;)) Men det har berott på ett antal saker. Min dator bestämde sig för att mitt grafikkort inte var värt att behålla längre så skärmen fick ingen kontakt. Jävla tur för mig egentligen... ett virus till och jag hade aldrig fått röra en dator här hemma förrens jag får min från min gymnasieskola hehe. Så som vi alltid gör när datorn lämnas in så uppgraderade vi oss ännu mer. Köpte en extern hårddisk på 1000GB. Alltså en terrawatt (stavning?) när pappa tyckte 320GB var för mycket från början. Ah... alltid samma historia. Säljaren måste vara glad iallafall.

Så det är ena anledningen. Den andra var att jag varit rätt stressad. Mestadels igår, när jag och Melina skulle iväg till den här festen på min framtida gymnasieskola. Jag ville backa ur i sista sekund men sen hittade jag mig själv ändå på väg till Melinas hus i spöregn med hemskt hår. Men det var ändå bra, blev stylad av Mel i håret och fick prova hennes volumemaster. (Oh my god! Måste ha en själv, tur att jag önskat mig en!). Och snygga och pretty gick vi med paraply iväg till bussen. Vi diskuterade vilken buss vi skulle ta, Melina var säker på vilken vi skulle ta och jag gick motvilligt med på att ta den. :p Sen hamnade vi mitt ute i ingenstans. Där stod vi, och jag med mina klackar som började göra sjukt ont att gå i. Men Mel fortsatte kämpa och vi kom fram efter massa om och men och "Snart ger vi upp". Men när vi väl kom fram ville vi inte gå in. Bara massa gamla elever som vi såg utanför och vi (jag) blev rädd. Så vi bestämde oss för att sitta på mc istället och satt där ett bra tag och åkte sen trötta hem.

Glömde berätta om mitt np resultat i matte också. 8/10 G och 3/7 VG. Relativt nöjd. Bara att jag gjorde en massa slarvfel. 14 G poäng kvar sen har jag iallafall G på nationella i matte. Satsar på VG så mitt betyg är säkrat. Det ska förhoppningsvis förbättras imorgon när vi har C delen med textuppgifter. Hoppas hoppas. Nu vet ni att jag lever iallafall, extremt mycket text. Nu ska jag återgå till att fortsätta backa upp mina filer. :love:

Kommentarer
Postat av: S A N N A S . R U M

Ja precis! Ja, det är synd ändå. Hon kanske borde dra ner lite för sitt eget bästa, eller nåt!

2010-04-21 @ 20:23:06
URL: http://sannasrum.blogg.se/
Postat av: melina

hahaha tur att vi inte tog din buss för när jag gick hem så stod det "34 AVSTÄNGD" vid busshållsplatsen utanför hemköp

2010-04-21 @ 20:24:10

Tänk på detta innan du kommenterar:
Reklam/spamkommentarer tas bort omedelbart.
Jag svarar inte på designfrågor
Kommentera snällt
Och sist men inte minst, tack för att du kommenterar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Presentation
Hallå där! Du har kommit till Carolines blogg. En tjej på snart 16 år som ska börja på naturvetenskapliga programmet till hösten men innan dess njuta av 10 veckors sommarlov. Bloggen handlar om min vardag som består av vänner, musik och en hel del annat. Trevlig läsning! Nedräkningar
dagar till jag fyller 16
dagar till gymnasiet börjar
dagar till jag fyller 18
dagar till N kommer hem
dagar till nyårsafton
dagar till 2012
2009
Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December
2010
Januari Februari Mars April Maj Juni
Kategorier
Skola Vardag Minnen Vänner Mina ppiller Musik Buzzador
RSS 2.0