Inte "on the market"

Vettigdagen blev till inte så vettig dag. Stack och shoppade lite istället. Tur att man bor så nära ett köpcenter ;) Men allt flöt på, hittade ursnygga grejer och kunde inte må bättre. Tills när jag skulle hem och fick lite panik. Eller inte panik kanske, men blev lite... äcklad.

Jag var på väg hemåt. Och mot utgången. Framför mig går 3 kineskillar och 1 arab tillsammans. (Inte så viktigt i sammanhanget, men ja.) Och de går sjuuukt långsamt. Jag som är helt slut efter shoppingen och vill hem försöker gå snabbare för att hinna igenom en lucka mellan dom. Då vänder sig den som går närmast mig mot mig och glor så in i helvete på mig och ökar takten så han fortsätter gå bredvid mig och försöker börja snacka med mig. Han kunde nog inte svenska, eftersom han sa "hello" och jag försöker verka oberörd och fortsätter gå men benen säger åt mig typ "Spring!". Försöker ignorera honom och går framför alla killarna tillslut. Då hör jag de utbrista "Oh. You're sexy". Och det är helt folktomt inne på Entré i gången. Skitläskigt. Smårusar in i närmsta affär och pustar ut. ÄCKLIGT värre. Hatar sliskiga killar. Another day, another drama som det sägs.

Har precis fixat naglarna för första gången på evigheter också. Ska lägga på ett genomskinligt topplager nu så det blir ännu snyggare. Melina har smittat mig hahaha ;) Ska nog följa upp gårdagens Mulan tittande med Mulan 2 nu. :D Kram ♥

Kommentarer
Postat av: melina

HAHA säg till nästa gång du ska shoppaaaa. vill köpa nya nagellack o lite kläder o sen kan vi äta skräpmat efter HAHAHA

2010-04-11 @ 15:19:14
Postat av: anit

usch, va,,,,läskigt!

ja gillar inte såna killar heller. =DD

2010-04-11 @ 18:33:21

Tänk på detta innan du kommenterar:
Reklam/spamkommentarer tas bort omedelbart.
Jag svarar inte på designfrågor
Kommentera snällt
Och sist men inte minst, tack för att du kommenterar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Presentation
Hallå där! Du har kommit till Carolines blogg. En tjej på snart 16 år som ska börja på naturvetenskapliga programmet till hösten men innan dess njuta av 10 veckors sommarlov. Bloggen handlar om min vardag som består av vänner, musik och en hel del annat. Trevlig läsning! Nedräkningar
dagar till jag fyller 16
dagar till gymnasiet börjar
dagar till jag fyller 18
dagar till N kommer hem
dagar till nyårsafton
dagar till 2012
2009
Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December
2010
Januari Februari Mars April Maj Juni
Kategorier
Skola Vardag Minnen Vänner Mina ppiller Musik Buzzador
RSS 2.0