Livs "mål"

Jag har lite roliga mål som jag vill uppnå. Det är som förvånande, eftersom det gäller mig är att det inte handlar om skolan. Utan om min kropp, eller snarare kroppsmodifieringar.

1. Pierca örat

Har alltid velat ha en sån här piercing. Varför vet jag inte. Men det känns lagom diskret och väldigt fint. :)

2. Pierca naveln

Nu kommer ju inte min mage vara lika platt. Men who cares? Det är nåt jag alltid velat göra och planerar att göra på min 16 årsdag nu i sommar. Får inte fega ur nu, tycker det är det finaste man kan pryda sin kropp med. :D Min mest prioriterade piercing som jag vill ha mest.

3. Pierca näsvingen.


Denna är jag dock osäker på ifall jag har näsan för det. Jag har inte den typiska raka näsan men tycker det är jättefint att ha en liten glittrande diamant på näsan.

4. Tatuering

Vill gärna fira min 18 årsdag genom att tatuera mig med nåt litet, enkelt och betydelsefullt. Nacken tycker jag är ett väldigt fint ställe att ha en tatuering på. Eller något enkelt på foten som Kenza har gjort.

Åh gud vad jag längtar. Nu gäller det bara att övertala päronen till att låta mig göra det och sen samla mod. Längtar så in i h*lvete. :) Men sen får det räcka hehe...

Kommentarer
Postat av: tiny

men å. har alla dessa saker förutom tatuering ;(

du är min soulmate, typ, proof på det (gud vad jag alltid påstår att alla är mina soulmates..)

2010-04-24 @ 00:24:04
Postat av: nada

näsan är skitfint.

2010-04-24 @ 00:41:09
Postat av: melina

nooo not näsan

2010-04-24 @ 10:07:20
Postat av: Caroline svarar

Tiny: Nej, har du? :o Jealous me. Hehe det finns ungefär 948 personer ute i världen som är soulmates enligt forskning. Så du har lite kvar att välja på tror jag :D



Nada: Ja det tycker jag med.:p



Melina: Yeees varför innnnte? :)

2010-04-24 @ 10:53:37
URL: http://carolinesophie.blogg.se/

Tänk på detta innan du kommenterar:
Reklam/spamkommentarer tas bort omedelbart.
Jag svarar inte på designfrågor
Kommentera snällt
Och sist men inte minst, tack för att du kommenterar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Presentation
Hallå där! Du har kommit till Carolines blogg. En tjej på snart 16 år som ska börja på naturvetenskapliga programmet till hösten men innan dess njuta av 10 veckors sommarlov. Bloggen handlar om min vardag som består av vänner, musik och en hel del annat. Trevlig läsning! Nedräkningar
dagar till jag fyller 16
dagar till gymnasiet börjar
dagar till jag fyller 18
dagar till N kommer hem
dagar till nyårsafton
dagar till 2012
2009
Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December
2010
Januari Februari Mars April Maj Juni
Kategorier
Skola Vardag Minnen Vänner Mina ppiller Musik Buzzador
RSS 2.0