Nothin' on you

Hatade den här låten förut. Nu älskar jag den. Kanske har att göra med att jag hört den varje morgon på The voice. Men den är härligt skön.

beautiful girls all over the world
i could be chasing but my time would be wasted
they got nothing on you baby
nothing on you baby
they might say hi and i might say hey
but you shouldn't worry about what they say
cos they got nothing on you baby
nothing on you baby


Nevermind, har ätit lite ballerina nu och mår illa. Ibland blir det för mycket av det goda. Blev lite paranoid när jag såg en idrottsklädd från skolan gå hem. Jag har inte balls nog att vara en aktiv skolkare. Här ser ni mitt färdiga biologiarbete. som ni ser är mitt skrivbord täckt av papper. Kanske ska börja städa där, men först så ska jag kolla tv. Hogan knows best @ mtv!


Kommentarer

Tänk på detta innan du kommenterar:
Reklam/spamkommentarer tas bort omedelbart.
Jag svarar inte på designfrågor
Kommentera snällt
Och sist men inte minst, tack för att du kommenterar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Presentation
Hallå där! Du har kommit till Carolines blogg. En tjej på snart 16 år som ska börja på naturvetenskapliga programmet till hösten men innan dess njuta av 10 veckors sommarlov. Bloggen handlar om min vardag som består av vänner, musik och en hel del annat. Trevlig läsning! Nedräkningar
dagar till jag fyller 16
dagar till gymnasiet börjar
dagar till jag fyller 18
dagar till N kommer hem
dagar till nyårsafton
dagar till 2012
2009
Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December
2010
Januari Februari Mars April Maj Juni
Kategorier
Skola Vardag Minnen Vänner Mina ppiller Musik Buzzador
RSS 2.0