Nyckelband

Fick brev från min gymnasieskola idag. Med ett nyckelband i. Det var sjukt längesen jag hade ett sånt. Men kom just i rättan tid. Har nämligen känt på mig ett tag att jag ska tappa bort mina nycklar. Och känslan när man tror att man gjort av med något viktigt som mobil, nycklar mm är hemsk att ha. Känner mig redan som en del av skolan. Det måste också vara positivt ;) Nu ska jag med gott samvete gå runt och göra reklam för skolan. Fick även en inbjudning till en fest nästa vecka. Men tvivlar på att jag ska gå. I don't have the balls nämligen. Och det kommer vara mycket i skolan framöver så tvivlar på att jag kommer orka vara särskilt social. Hehe... :)

Det är tisdag idag. För er som missat det, egentligen är det Andra Avenyn dag. Men det går på onsdagar nu istället. Vänjer mig aldrig vid att det går på onsdagar. Har redan kollat in alla smygtittar också.. hmm..

Men måste ändå få fysiken gjord. Det är skitlite egentligen, och lätt. Men att få energin till att palla är en annan femma. Jag gör aldrig saker jag säger att jag ska göra. Men nu är det akut så. Får äta upp mina "rullar" (Tunnbröd rullade) med diverse pålägg och sätta igång med plugget. :D


Kommentarer

Tänk på detta innan du kommenterar:
Reklam/spamkommentarer tas bort omedelbart.
Jag svarar inte på designfrågor
Kommentera snällt
Och sist men inte minst, tack för att du kommenterar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Presentation
Hallå där! Du har kommit till Carolines blogg. En tjej på snart 16 år som ska börja på naturvetenskapliga programmet till hösten men innan dess njuta av 10 veckors sommarlov. Bloggen handlar om min vardag som består av vänner, musik och en hel del annat. Trevlig läsning! Nedräkningar
dagar till jag fyller 16
dagar till gymnasiet börjar
dagar till jag fyller 18
dagar till N kommer hem
dagar till nyårsafton
dagar till 2012
2009
Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December
2010
Januari Februari Mars April Maj Juni
Kategorier
Skola Vardag Minnen Vänner Mina ppiller Musik Buzzador
RSS 2.0