Resultatet av slingorna

Ett par snabba och väldigt dåliga bilder av hur slingorna blev. Det blev lite av en katastrofstämning hemma igår. Ett snabbt projekt som snabbt skulle vara klart tänkte jag att det skulle bli. Men slutade med att det tog dryga 3 timmar sammanlagt. He.. heee. Det märks att man inte gör detta så ofta. Ett: Det tog EVIGHETER att dra ut alla de där jävla slingorna. Ont som fan gjort det också. Har fått så långt hår sen man gjorde det senast så håret tovade sig allt mer. Tillslut var det nära att jag gav upp. Men jag höll ut. Två: När vi skulle skölja ur blekningen gjorde det asont att ta av den där jäkla hättan. AAAH kändes som hela mitt hårfäste skulle falla av. Men jag kunde ju inte gå runt med den på huvudet direkt. Så lika bra att ta av den. När vi sen skulle skölja av det utbrast mamma "Caroline, det ser orangt ut!" "VAAAAAAAAAAAAA? SKÖLJ SNABBT!" Och panik utbrast i Lindgren/Håkansson hushållet. I med inpackningen, verka, skölj av. Vara försiktig med håret. Föna det. Och pusta ut. Inget orangt så lång ögat kan se. Lite ojämnt här och där, men det kan man leva med. Nu får solen göra sitt och håret vänja sig och jag vänja mig. Jag är nöjd och det är det som är huvudsaken. Nu ska jag se till att röra på mig och komma upp till biblioteket. Mår sämre av att ligga hemma och slöa.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tycker nog det ser riktigt fint och fräscht ut! :D

2010-04-10 @ 23:53:06
Postat av: Caroline svarar

Danke schön Sofia! :D

2010-04-11 @ 09:37:54
URL: http://carolinesophie.blogg.se/
Postat av: samantha

Oj jätte fint! vilken var din utgånsfärg innan slingorna?



ja ska slinga mitt idag håller tummarna de ej blir gult ^^

2011-02-25 @ 12:25:41
URL: http://ettlivutandiig.blogg.se/

Tänk på detta innan du kommenterar:
Reklam/spamkommentarer tas bort omedelbart.
Jag svarar inte på designfrågor
Kommentera snällt
Och sist men inte minst, tack för att du kommenterar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Presentation
Hallå där! Du har kommit till Carolines blogg. En tjej på snart 16 år som ska börja på naturvetenskapliga programmet till hösten men innan dess njuta av 10 veckors sommarlov. Bloggen handlar om min vardag som består av vänner, musik och en hel del annat. Trevlig läsning! Nedräkningar
dagar till jag fyller 16
dagar till gymnasiet börjar
dagar till jag fyller 18
dagar till N kommer hem
dagar till nyårsafton
dagar till 2012
2009
Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December
2010
Januari Februari Mars April Maj Juni
Kategorier
Skola Vardag Minnen Vänner Mina ppiller Musik Buzzador
RSS 2.0