Saker som går i arv

Caroline: Jag pallar fan inte med orienteringen nästa vecka. Skulle jag orientera en 4km lång runda i skogen när jag inte kommer kunna höja mitt betyg och med mitt lokalsinne så är risken rätt stor att jag går vilse.
Pappa: Du kan ju alltid göra som jag gjorde, bli hastigt sjuk och sen mirakulöst bli frisk till nästa dag igen.

HAHAHA. Mitt stora intresse för idrott går i arv tydligen. Synd att skolan bokat det på en dag då det ska bli pissigt väder -.- hade gärna stannat hemma och solat en hel dag. Hatar stressen med orientering i skogen, man vet aldrig ifall man hamnat rätt och så är de där kontrollerna gömda bort till tjottahejti. Får bestämma mig senare hur jag ska göra. Måste hitta en partner att va med isåfall ifall jag ska va med. No freakin way att jag går ut i ödemansland helt själv.

Jag har varit uppe lite drygt en timme. Ville inte alls stiga upp ur sängen eftersom jag har så mycket att få gjort idag. Men jag är en kvällsmänniska. Jag får mest gjort efter 18.00 på kvällen. Jag har högar med fysik att repetera och biologi att börja med. Skriva en uppsats, blä. Det är så fritt "Skriv om vad ni vill inom kemi/biologi". Men jag har så smått börjat att skriva på ett arbete om hjärnans födelse och död. Från att vi är bebisar tills det vi dör. Får göra det bästa av det och senare försöka sätta ihop en bra redovisning. HATAR redovisningar.

Har 4 timmars powerwalkande kvar också att få gjort i helgen. Är nyfiken på hur mycket tid man sparar på att powerwalka med gympaskor jämfört med sneakers. Så mycket att göra, so little time.

Kommentarer
Postat av: klara

haha köp dom skorna som tränar typ rumpa och lår. dom vill jag ha hahaha

2010-04-24 @ 18:41:21
Postat av: Caroline svarar

ÅH JA! De vill jag också ha. Men att spendera 1000:- spänn på ett par skor känns lite... när man inte ens vet om de funkar eller om det är klassiskt tvshop skit haha. :)

2010-04-24 @ 18:45:40
URL: http://carolinesophie.blogg.se/
Postat av: melina

hahaha skäms skitmkt över att gå med gympaskor utomhus. undra hur det känns med såna bananskor isåfall

2010-04-24 @ 19:01:24
Postat av: Caroline svarar

Mel: HAHA ja. Gympaskor bryr jag mig inte så mycket om sålänge jag har lite gympainspirerad outfit på mig. Man väcker ingen direkt uppmärksamhet. Men såna skor, aldrig ute haha. Isåfall köper jag mig en egen tomt på en hektar med murar runtom.

2010-04-24 @ 21:14:52
URL: http://carolinesophie.blogg.se/

Tänk på detta innan du kommenterar:
Reklam/spamkommentarer tas bort omedelbart.
Jag svarar inte på designfrågor
Kommentera snällt
Och sist men inte minst, tack för att du kommenterar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Presentation
Hallå där! Du har kommit till Carolines blogg. En tjej på snart 16 år som ska börja på naturvetenskapliga programmet till hösten men innan dess njuta av 10 veckors sommarlov. Bloggen handlar om min vardag som består av vänner, musik och en hel del annat. Trevlig läsning! Nedräkningar
dagar till jag fyller 16
dagar till gymnasiet börjar
dagar till jag fyller 18
dagar till N kommer hem
dagar till nyårsafton
dagar till 2012
2009
Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December
2010
Januari Februari Mars April Maj Juni
Kategorier
Skola Vardag Minnen Vänner Mina ppiller Musik Buzzador
RSS 2.0