Always me, always

Dan hade ju varit hyfsad. Tills nu. Anar att jag råkat ut för nån form av allergisk reaktion i hårbottnen. Efter frisören gick jag och handlade en ny flaska hårsprey. En ny sort som verkade bra, hade fin förpackning och yadayada. Kommer hem, ställer flaskan. Vill styla till det nyklippta håret lite själv och på med den nya sprayen. En kvart efter det börjar hårbottnen klia som satan. Känns skit, så för att undvika att jag kliar sönder hårbottnen bloggar jag istället. No way att jag rör den flaskan igen. Men kan inte vara säker på att det är just det märkets hårspray eller om det är för att jag inte använt hårspray på skitlänge så inte lönt att hänga ut nåt särskilt märke. Känns snäppet bättre nu när jag baddat med vatten och nästintill sitter på händerna för att inte klia. Ska kolla i medicinskåpet om vi har kvar mina allergitabletter från när jag fick en allergisk reaktion av polkagrisar.

Varför får jag alltid allergiska reaktioner av såna random grejer? Rätt bra egentligen kanske, lättare att undvika. Men hårsprey? Come on!

Kommentarer
Postat av: Nada

haha klart det ska klia när det inte finns något hår carro:O:D HAHAHA du fattar;)

2010-02-24 @ 02:29:09
Postat av: Caroline svarar

HAHAHA :D Just det, kanske inte så lönt att lägga hårsprey på skallen när det inte finns nåt hår :§

2010-02-24 @ 12:06:22
URL: http://carolinesophie.blogg.se/

Tänk på detta innan du kommenterar:
Reklam/spamkommentarer tas bort omedelbart.
Jag svarar inte på designfrågor
Kommentera snällt
Och sist men inte minst, tack för att du kommenterar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Presentation
Hallå där! Du har kommit till Carolines blogg. En tjej på snart 16 år som ska börja på naturvetenskapliga programmet till hösten men innan dess njuta av 10 veckors sommarlov. Bloggen handlar om min vardag som består av vänner, musik och en hel del annat. Trevlig läsning! Nedräkningar
dagar till jag fyller 16
dagar till gymnasiet börjar
dagar till jag fyller 18
dagar till N kommer hem
dagar till nyårsafton
dagar till 2012
2009
Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December
2010
Januari Februari Mars April Maj Juni
Kategorier
Skola Vardag Minnen Vänner Mina ppiller Musik Buzzador
RSS 2.0