Bion - Farsan


Ja då ska man ta och gräva några timmar bak i minnet för att se hur bion var. Jag säger bara detta, det var en tur att vi reserverade biljetter, och genom det behövde ta ut biljetterna en timma före. Annars hade det nog gått käpprätt åt skogen. Jag va ute i god tid, fixade mig och stack iväg till Entré. Tänker att Aisha och Nada säkert redan väntar på mig när telefonen ringer. Aisha ringde mig. Frågade mig vart jag va och sa att hon redan var framme. "Men vi ska ju inte mötas förrens om tio minuter. Ta det lugnt!" "Ja men var är du då?" "Precis utanför Entré" "Vadå Entré? Vad gör du där?" När jag hör det stannar jag upp mitt i korridoren i Entrés ingång och utbrister "VADÅ VADÅ ENTRÉ?" Och får reda på att Aisha åkt upp till Gustav och biosalongen uppe i stan. Och jag dör av skratt, så fånigt. Men hon tar sexan några minuter efter det och skyller på att Nada fått i henne att vi skulle gå på bio däruppe. Då tänker jag att det är bäst att ringa Nada. Så inte hon åkt upp till en annan bio hon med. Men hon har inget fungerande nummer. Men Aisha ringde hem och fick reda på att hon gått. Hur lång tid det tar för den tjejen att gå hemifrån 2 steg till Entré vill jag inte ens berätta haha. Hon tycker jag är sjuk i huvudet som viftar vilt med händerna för att hon ska skynda sig upp till våningen jag är på. När jag berättar vad som hänt börjar hon med "Va? Skojar du med mig?" till "HON KOMMER DÖDA MIG! OMG!" till när Aisha sen kommer "Men nej, jag sa faktiskt till dig sen att det va i Entré".

Filmen var grymt bra. Sjukt rolig. :D En feel good film. Som jag ska köpa när den kommer ut defenitivt. Så härlig den var, bortsett från att jag bokade konstiga platser när jag trodde jag reggat värsta platserna till oss. Och framför oss satt några fjortisboys som inte kunde hålla käften. Som jag sen fick säga till dom att göra. En mycket bra kväll, helt enkelt. :)

Kommentarer
Postat av: Jennie [ Foto & Min Sjukdom ]

Man borde kanske kolla på den filmen =) den verkar rolig!

2010-02-26 @ 22:37:53
URL: http://ladyjenny.blogg.se/
Postat av: Anonym

"jaja det är lugnt om du vill gifta dig är det bara att ringa" hahahhaaha

JA filmen va grym:D

2010-02-27 @ 02:06:58

Tänk på detta innan du kommenterar:
Reklam/spamkommentarer tas bort omedelbart.
Jag svarar inte på designfrågor
Kommentera snällt
Och sist men inte minst, tack för att du kommenterar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Presentation
Hallå där! Du har kommit till Carolines blogg. En tjej på snart 16 år som ska börja på naturvetenskapliga programmet till hösten men innan dess njuta av 10 veckors sommarlov. Bloggen handlar om min vardag som består av vänner, musik och en hel del annat. Trevlig läsning! Nedräkningar
dagar till jag fyller 16
dagar till gymnasiet börjar
dagar till jag fyller 18
dagar till N kommer hem
dagar till nyårsafton
dagar till 2012
2009
Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December
2010
Januari Februari Mars April Maj Juni
Kategorier
Skola Vardag Minnen Vänner Mina ppiller Musik Buzzador
RSS 2.0