Bloglovin - 10 prenumeranter!


JAAA! Kan man bli gladare? Upptäckte just att jag nu har hela 10 prenumeranter på bloglovin. Så jäkla glad jag blir! Förvisso har jag bloggat i tre år och mer därtill, men inte satsat på bloggen som jag gör nu. Förr skrev man så jäkla dåligt också så hade jag läst nåt nu hade jag väl tryckt ta bort blogg lika snabbt som innan. Men jag har ju fler läsare än 10/dag så det finns några därute som kanske inte upptäckt bloglovin än. Checka in videon för att se vad the fuzz is about och se om det passar dig. Det sätter ju mer press på mig att uppdatera för att få hit er läsare, men det har vi inte haft problem med hittils right? Så klicka på ikonen härnere för att lägga till mig om ni inte redan gjort det. Eller leta upp mig efter du registrerat ditt bloglovin konto! :)

bloglovin


Kommentarer
Postat av: Tiny, yea

själv har man typ 4 ;[

skall köpa en blomma till mig själv när min blogg fyller en månad :D



anledningen varför jag kommenterar? ingen alls.

grattis till dina prenumerater - tror att jag var den 10nde? haha.

2010-02-20 @ 01:00:39
URL: http://tinymind.blogg.se/

Tänk på detta innan du kommenterar:
Reklam/spamkommentarer tas bort omedelbart.
Jag svarar inte på designfrågor
Kommentera snällt
Och sist men inte minst, tack för att du kommenterar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Presentation
Hallå där! Du har kommit till Carolines blogg. En tjej på snart 16 år som ska börja på naturvetenskapliga programmet till hösten men innan dess njuta av 10 veckors sommarlov. Bloggen handlar om min vardag som består av vänner, musik och en hel del annat. Trevlig läsning! Nedräkningar
dagar till jag fyller 16
dagar till gymnasiet börjar
dagar till jag fyller 18
dagar till N kommer hem
dagar till nyårsafton
dagar till 2012
2009
Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December
2010
Januari Februari Mars April Maj Juni
Kategorier
Skola Vardag Minnen Vänner Mina ppiller Musik Buzzador
RSS 2.0