Horoskopsanalys

"Man märker hur lätt som helst att det pågår saker under ytan, och under eftermiddagen kan du inte räkna med att saker och ting går som du har tänkt. Var beredd på att behöva ställa om."

Jo visst fan pågår det saker under ytan. Vissa saker folk vet om, men en hel del som ingen verkar märka. Inte ens de som blir berörda av det. Antingen beror det på noll medlidande, att man skiter i vilket eller att man tror att jag alltid ska ta tag i saker. Men så är det inte längre. Så mycket skönare för min del också.

HAHA! Just det, det jag ville berätta. Fast är rädd för att göra det, känns som att jag ska jinxa det. Jag fick MVG på nationella i svenska. På läsförståelsen. ALLA rätt. Eller ja, hade fel på en G fråga tror jag det var. Valde fel alternativ, men det gjorde 90% av alla de andra också. Trodde aldrig det skulle gå så bra, max på allting och MVG på de texter man kunde få det på också. MYGOD. Kan inte förstå det. Men det är uppsatsen jag är mest nyfiken på, för den kändes som ett av de bästa jag nånsin skrivit på papper sådär seriöst. Ja, bara för det så ska jag äta lite och sen promenera iväg och handla nåt gott till mig själv. Ikväll börjar en ny era som jag är lite rädd för. Ni kan ju själva gissa vad eller scrolla ner lite i arkivet. Har ont i magen nu iallafall och har haft det hela dan. Inget vidare, var med på idrotten för jag läst att det skulle hjälpa. HAHA säger jag bara. Bullshit, blev ännu värre.

Kommentarer
Postat av: Richard Fortea

Nice! Grattis på NP-resultaten! De här sakerna som händer "under ytan", är det kärleksbekymmer eller?? ;) Och en tredje sak: du är lat!



PS: Jag fattade inte den här nya eran du snackade om!! Har letat som radar(:P) i "arkivet men hittar ej något svar!



PS 2: Finns det ingen typ av räknare man kan lägga in på sidan för att se hur många läsare du har per dag? Det är säkert fler som läser än som kommenterar!:O



Ps 3: Nu har jag läst din blogg iaf 1 gång! :D Nöjd? ;P

2010-02-16 @ 20:32:30
Postat av: Caroline svarar

ÅH! DU LÄSTE :D Ricky, så glad jag blir. Mmmmwah på dig :) Och nej, inte några kärleksproblem. Om det ändå hade varit det, då hade det varit lättare. ;) HEHE den nya eran grejen ska du inte bry dig om. Girlstalk dear :) Jodå det finns det, men äh tycker inte det är så vidare lönt. Har runt 15 läsare/dag. Ja jag vet, mina läsare är lata kommenterare så det smäller om det.

JA nu är jag nöjd. :D:D

2010-02-16 @ 20:39:49
URL: http://carolinesophie.blogg.se/
Postat av: Caroline

OCH btw. Tycker du ska va inne oftare på msn! :o Det ska väl inte gå another two years innan du går in där igen? Nej just det. Kram påre!

2010-02-16 @ 20:40:38
URL: http://carolinesophie.blogg.se/
Postat av: marreeeee

DU HAR TALANG MY FRIEND!! ser fram emot att läsa ''det bästa du någonsin skrivit på papper'', Love you girl

2010-02-17 @ 15:49:14
Postat av: Caroline svarar

Aww cutiepie marre. <3 jag ska också läsa din :o Talang och talang, its all from the blog i tell ya!

2010-02-17 @ 18:50:20
URL: http://carolinesophie.blogg.se/

Tänk på detta innan du kommenterar:
Reklam/spamkommentarer tas bort omedelbart.
Jag svarar inte på designfrågor
Kommentera snällt
Och sist men inte minst, tack för att du kommenterar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Presentation
Hallå där! Du har kommit till Carolines blogg. En tjej på snart 16 år som ska börja på naturvetenskapliga programmet till hösten men innan dess njuta av 10 veckors sommarlov. Bloggen handlar om min vardag som består av vänner, musik och en hel del annat. Trevlig läsning! Nedräkningar
dagar till jag fyller 16
dagar till gymnasiet börjar
dagar till jag fyller 18
dagar till N kommer hem
dagar till nyårsafton
dagar till 2012
2009
Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December
2010
Januari Februari Mars April Maj Juni
Kategorier
Skola Vardag Minnen Vänner Mina ppiller Musik Buzzador
RSS 2.0