Jag vill vara ledig


This was the best I could do. Jag ska aldrig mer underskatta de i skönhetsreklamerna som får det att se så härligt ut med ansiktsmask. Den stelnade sjukt snabbt så att se glad ut och "le med ögonen" som de alltid snackar om på top model är ju sjukt svårt. Det var en grej jag inte tänkte på när jag skaffa lugg, jag måste sätta upp den. Jag kan inte sätta upp hela håret bara. Men man ska bjuda på sig själv, det ska man. Ikväll har jag varit ute en runda med Nada. Såklart är det roligare än att städa rummet. Det kan man göra inatt istället ;) Men som vi sa när vi va så ska det bli skönt med sommar när man kan vara ute mycket längre klädd i knappt nånting. (Det där lät... fel. HAHA). Jag försökte än en gång titta på melodifestivalen. Men, jag klarar inte det. Särskilt efter Pernilla Wahlgren. Som vägrar inse hur gammal hon är, hon är en riktig cougar hon.

Mange Schmidt – Ledig
Beskriver mina känslor helt och fullt.

Kommentarer
Postat av: nada

puhh kolla vad hon jämför mig med städa rumet:P:D

HAHA

2010-02-27 @ 21:55:30
Postat av: Stephanie

sööt blogg :)

2010-02-27 @ 22:48:02
URL: http://stephys.blogg.se/
Postat av: julia

såg också pernilla wahlgren, och nej hon inser verkligen inte att hon inte är en ungdom längre. hennes klänning sa ju bara allt..

2010-02-27 @ 22:55:21
URL: http://erlingsdottir.blogg.se/

Tänk på detta innan du kommenterar:
Reklam/spamkommentarer tas bort omedelbart.
Jag svarar inte på designfrågor
Kommentera snällt
Och sist men inte minst, tack för att du kommenterar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Presentation
Hallå där! Du har kommit till Carolines blogg. En tjej på snart 16 år som ska börja på naturvetenskapliga programmet till hösten men innan dess njuta av 10 veckors sommarlov. Bloggen handlar om min vardag som består av vänner, musik och en hel del annat. Trevlig läsning! Nedräkningar
dagar till jag fyller 16
dagar till gymnasiet börjar
dagar till jag fyller 18
dagar till N kommer hem
dagar till nyårsafton
dagar till 2012
2009
Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December
2010
Januari Februari Mars April Maj Juni
Kategorier
Skola Vardag Minnen Vänner Mina ppiller Musik Buzzador
RSS 2.0