Känner mig träffad (Bilden)

Too much of anything can make you sink
Even too much of the good can be a curse

Haha så sjuk bild. Känner mig träffad konstigt nog, men just min humor. Jag bor ju nära två av Malmös största och mest trafikerade gator under dagarna så det kan mycket väl stämma. Iallafall så är det fredag idag. VI HAR NY TYSKLÄRARE. OMFG, jag var bara tvungen att använda caps lock där ja. En tysk av alla också. = Högre krav och jag kan säga bye bye till mitt VG. Han verkade ganska.. okej. Bara att det var lite svårt att ta killen (Mannen? Han var 28 iförsej) seriöst när han hade hår längre än Angelina Jolie. Jag vet inte, har svårt för killar med långt hår. (Män?). Vi skulle presentera oss, vi hann inte med mig och några till så jag får glänsa till det på måndag. Vad är intressant att veta om mig? Nu kan vi inte ljuga till det för mycket heller tyvärr. Hade sovmorgon imorse, till 9.40. Men stod i duschen lite för länge så det fick gå snabbt att göra sig iordning. Kom i tid ändå och dan flöt på. Efter skolan tog jag och Melina en promenad som vi gör allt oftare nuförtiden, daglig motion oh yes. Nu ska jag ut i köket och spana in vad mamma köpt hem, går direkt till skafferiet såklart. Sniffar och känner på mig att vi har choklad i huset.


Kommentarer

Tänk på detta innan du kommenterar:
Reklam/spamkommentarer tas bort omedelbart.
Jag svarar inte på designfrågor
Kommentera snällt
Och sist men inte minst, tack för att du kommenterar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Presentation
Hallå där! Du har kommit till Carolines blogg. En tjej på snart 16 år som ska börja på naturvetenskapliga programmet till hösten men innan dess njuta av 10 veckors sommarlov. Bloggen handlar om min vardag som består av vänner, musik och en hel del annat. Trevlig läsning! Nedräkningar
dagar till jag fyller 16
dagar till gymnasiet börjar
dagar till jag fyller 18
dagar till N kommer hem
dagar till nyårsafton
dagar till 2012
2009
Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December
2010
Januari Februari Mars April Maj Juni
Kategorier
Skola Vardag Minnen Vänner Mina ppiller Musik Buzzador
RSS 2.0