Listen to yourself, you're such a hot mess

Mah, har egentligen inte tid med er. Måste göra nåt att äta innan det är dags för att gå tillbaks till skolan igen och ha utvecklingssamtal. Vi slutade tidigt för att nåt brann på övervåningen (I ventilationssystemet?) som spred en giftig rök. Så vi fick två håltimmar. WOHO säger jag bara. Förutom att jag fick i mig massa illaluktande rök som jag trodde var ofarlig till en början. Nu börjar jag inbilla mig smärtor i lungorna och tror jag ska dö på kuppen. Ska jag dö ska jag göra det medans jag äter nåt gott iallafall. Hörs senare.

Kommentarer
Postat av: Ricardo

Ja jag fick också sånna inbillningar!!! Jag TROR jag har lite ont i huvudet nu faktiskt!

2010-02-18 @ 17:44:47
Postat av: julia

haha jag fick också inbillningar, våra skåp ligger ju också precis där och vi gick och hämtade jackorna och allt.. haha

men äh det är säkert inget

2010-02-18 @ 18:38:05
URL: http://erlingsdottir.blogg.se/
Postat av: Caroline svarar

Åh ricky, det är spänningshuvudvärk. Du måste lära dig slappna av och chilla med livet. Precis som moi :D



Julia: JAAA! Lukten va helt stark där. Men ofta man inte tar jackorna nu, även om det var värre denna gången måste det vara mer hälsoskadligt att stå ute i kortarmat sådär.



Får vi bestående men så kan vi stämma skiten ur skolan och åka iväg på solsemester. Deal? ;)

2010-02-18 @ 21:18:00
URL: http://carolinesophie.blogg.se/

Tänk på detta innan du kommenterar:
Reklam/spamkommentarer tas bort omedelbart.
Jag svarar inte på designfrågor
Kommentera snällt
Och sist men inte minst, tack för att du kommenterar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Presentation
Hallå där! Du har kommit till Carolines blogg. En tjej på snart 16 år som ska börja på naturvetenskapliga programmet till hösten men innan dess njuta av 10 veckors sommarlov. Bloggen handlar om min vardag som består av vänner, musik och en hel del annat. Trevlig läsning! Nedräkningar
dagar till jag fyller 16
dagar till gymnasiet börjar
dagar till jag fyller 18
dagar till N kommer hem
dagar till nyårsafton
dagar till 2012
2009
Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December
2010
Januari Februari Mars April Maj Juni
Kategorier
Skola Vardag Minnen Vänner Mina ppiller Musik Buzzador
RSS 2.0