Lösenordsskyddat inlägg

Jag har som ni har hört innan öppnat en lösenskyddad blogg. I takt med att bloggen växer och allt fler i min umgängeskrets läser min blogg, vill jag kunna kontrollera vissa saker och vilka som läser det. Nu har jag skrivit ett första inlägg där. Och har bestämt mig för att en bestämd grupp ska få tillgång till att läsa den.

HÄR är den lösenordsskyddade bloggen. Vill du ha lösenordet så kan du meila mig på [email protected] (Eller kontakta mig på nåt annat sätt, genom msn om du har mig där mm.)

Känner jag inte dig vill jag gärna få reda på:
Hur gammal du är
Vad du heter
Hur länge du läst min blogg
Varför du tycker att du vill läsa i den skyddade bloggen
Övrigt

Obs att jag kommer uppdatera denna lika mycket som vanligt.

Kommentarer
Postat av: Stephanie

SVAR: ja, verkligen! tyckte hon var grym! Görs idag då? :)

2010-02-28 @ 15:39:59
URL: http://stephys.blogg.se/
Postat av: Anonym

Heej :) Jag har nämligen skaffat en ny header & skulle vilja veta du du tycker, kommentera gärna :)<33

2010-02-28 @ 16:09:47
URL: http://manpreetslillahjarna.blogg.se/
Postat av: Cecilia, Kär-smycken!

Härlig blogg! Ha en fortsatt mysig söndag!

2010-02-28 @ 16:10:00
URL: http://karsmycken.blogg.se/
Postat av: Daniel

Vad fan är det för mening att ha en blogg om inte alla kan läsa den?! Skulle du då inte lika gärna bara kunnat ha en sparad fil/dagbok på datorn?? Man måste ju fan kunna stå för vad man har skrivit och vad man får för kommentarer, annars är det ju bara meningslöst att ha en blogg... Pissunge där

Nu är du skyldig mig ca fem minuter av mitt liv!

2010-02-28 @ 16:12:49
URL: http://veckansorfil.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHA han daniel verkar ha damp

Det är hennes blogg ,hon bestämer hur hon vill ha det gilla det eller byebye ;)

2010-02-28 @ 17:25:44
Postat av: Daniel

Haha "damp" -det var allt några år sedan jag hörde det ordet i en mening.. vilket väl talar för sig självt. Så jag hoppas att jag kan påstå att jag nog allt träffade en öm punkt med min förra kommentar utan att sedan bli indragen i något jävla "fjortiskrig". Det enda jag gjorde i min förra kommentar var ju att ifrågasätta vad egentligen meningen är med att ha en blogg om inte ALLA kan läsa den..? Känner inte att jag fick något bra svar på det heller...? "För att folk inte skall lägga sig i sådant de inte har att göra med" Då var det ju ändå helt befogat av mig att skriva "pissunge" i min förra kommentar (som för övrigt var det enda dumma jag skrev)

Nu är du skyldig mig fem minuter till av mitt liv! Och det är inte dumt, det är sant...

2010-02-28 @ 17:55:04
URL: http://veckansorfil.blogg.se/
Postat av: Anonym

Om du tycker att det är onödigt varför läser du hennes blogg ens?!!och slösar 5min av ditt patetiska liv? :*

2010-02-28 @ 18:05:29
Postat av: klara

Lilla Daniel (utgår från att du är otroligt liten eftersom du inte verkar våga visa bild på dig själv i din blogg), anledningen till att ha en lösenordsskyddad blogg är att bara vissa kan se vad du skriver. Meningen med att bara vissa kan se vad du skriver är för att det finns något som kallas privatliv. Man kanske inte vill att ALLA ska se vad man skriver men ändå kunna skriva på internet så att de man vill ska läsa, kan läsa.

Hoppas du läser allt detta eftersom meningen med detta var att slösa fem minuter till av ditt liv.

Puss.

2010-02-28 @ 19:13:55
Postat av: klara

I och för sig verkar du läsa rätt så långsamt...

2010-02-28 @ 19:15:54
Postat av: julia

daniel daniel.. ibland kanske man bara vill att ens nära och kära ska läsa ens blogg? kanske någon som bor långt bort och som man inte pratar med varje dag. du borde tänka lite längre..

2010-03-01 @ 16:49:33
URL: http://erlingsdottir.blogg.se/
Postat av: Tiny ftw

@ daniel, på denna jord finns det som du så poetiskt och målande beskriver det "fjortiskrig". Väldigt sant och vist talat; medalj till dig alltså. Dock är problemet att dessa brunkrämsätare ofta startar just ett krig över att man skriver så mycket som "ett grönt äpple". You get my point. För att ventilera utan att få idomin tuber kastade efter sig kan en sådan lösenords-skyddad blogg vara en ide. Fast jag vet inte, du kanske gillar idomin. Förövrigt Carro, vet att jag varit otillgänglig men behöver tala med dig. Och jag vill även ha vip kort till denna lösenordskydadde pryl. Talk to ya soon

2010-03-01 @ 21:29:43
URL: http://tinymind.blogg.se/

Tänk på detta innan du kommenterar:
Reklam/spamkommentarer tas bort omedelbart.
Jag svarar inte på designfrågor
Kommentera snällt
Och sist men inte minst, tack för att du kommenterar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Presentation
Hallå där! Du har kommit till Carolines blogg. En tjej på snart 16 år som ska börja på naturvetenskapliga programmet till hösten men innan dess njuta av 10 veckors sommarlov. Bloggen handlar om min vardag som består av vänner, musik och en hel del annat. Trevlig läsning! Nedräkningar
dagar till jag fyller 16
dagar till gymnasiet börjar
dagar till jag fyller 18
dagar till N kommer hem
dagar till nyårsafton
dagar till 2012
2009
Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December
2010
Januari Februari Mars April Maj Juni
Kategorier
Skola Vardag Minnen Vänner Mina ppiller Musik Buzzador
RSS 2.0