Oh Billy <3


När man inte får en dejt med Ben & Jerry så får man nöja sig med en dejt med Billy. Billys pan pizza är förresten döpt efter en föredetta president i något engelskttalande land har jag för mig. Ha! ;) Det är ett kvitto på att man lyckats i världen, man får en snabbpizza uppnämnd efter sig.

Iallafall så har dan idag bara försvunnit. Jag förstår inte riktigt hur jag ska orka med min syrra hela lovet, hon irriterar mig som satan den lilla blonda saken. Överskottsenergi så det räcker och blir över. Jag har kollat på ett "Hogan knows best" maraton på mtv en stor del av dagen. En av få program jag kan se på tv som jag inte tycker är helt utblabbade. (Det ordet finns nog inte i svenska ordlistan nej). Jag har klurat en hel del och funderar på att ta tag i min lösenordsskyddade blogg och börja skriva där. Får först fixa designen där osv och fundera på vilka jag kan tänkas vilja ha som läsare där. Eller om man ska ha läsare där överhuvudtaget. Mhm.. obs att det bara är några få inlägg som kommer publiceras där. Mestadels kommer denna bloggen prioriteras såklart.

Jag behöver heller inte kommentera hur fånigt det är att affärerna redan börjat sälja "påskmust". Vilket betyder att de tagit bort "julmust" förpackningarna och ersatt det med påsk i början. Det ska börjas tidigt brukar man säga, men come on. Överdriv lite mer?

Kommentarer

Tänk på detta innan du kommenterar:
Reklam/spamkommentarer tas bort omedelbart.
Jag svarar inte på designfrågor
Kommentera snällt
Och sist men inte minst, tack för att du kommenterar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Presentation
Hallå där! Du har kommit till Carolines blogg. En tjej på snart 16 år som ska börja på naturvetenskapliga programmet till hösten men innan dess njuta av 10 veckors sommarlov. Bloggen handlar om min vardag som består av vänner, musik och en hel del annat. Trevlig läsning! Nedräkningar
dagar till jag fyller 16
dagar till gymnasiet börjar
dagar till jag fyller 18
dagar till N kommer hem
dagar till nyårsafton
dagar till 2012
2009
Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December
2010
Januari Februari Mars April Maj Juni
Kategorier
Skola Vardag Minnen Vänner Mina ppiller Musik Buzzador
RSS 2.0