Oundviklig uppdatering

Pluggstatus: Lovande, förutom att jag somnade innan. Har några minuter på mig att blogga, plugg i en trekvart sen en rast. Simple. Förutom att det är mycket roligare att bli med i facebook grupper som får en att "JA EXAKT!" (Inombords då såklart) Hahaha vissa är riktigt spot on. Måste visa er de bästa, nån dag.

Tänkte på en grej idag också. Hur mycket vi går i skolan egentligen. Varje år har ca 52 veckor. 365 dagar. Det blir 52 helger. 52 helger x 2 dagar/helg = 104 lediga dagar. 365 - 104 = 261 dagar kvar. 10 veckors sommarlov = Ytterligare 70 dagar. 191 dagar kvar. Minus 3 veckors jullov, ytterligare 21 dagar. Alltså 170 dagar. Sen om man räknar in övriga lov/studiedagar kommer man säkerligen ner till runt 150 dagar och mindre. Så vi går i skolan mindre än hälften av året.

HAHAHAHAHAHA WTF va det där för nåt? Varför gör jag det ens? Är jag så desperat på att slippa plugga? Ibland blir man rädd för sig själv. Men nu har nån annan gjort grovjobbet åt er.

Kommentarer
Postat av: nada

och ändå har vi så mkt plugg hemma ,,,

2010-02-13 @ 20:42:30

Tänk på detta innan du kommenterar:
Reklam/spamkommentarer tas bort omedelbart.
Jag svarar inte på designfrågor
Kommentera snällt
Och sist men inte minst, tack för att du kommenterar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Presentation
Hallå där! Du har kommit till Carolines blogg. En tjej på snart 16 år som ska börja på naturvetenskapliga programmet till hösten men innan dess njuta av 10 veckors sommarlov. Bloggen handlar om min vardag som består av vänner, musik och en hel del annat. Trevlig läsning! Nedräkningar
dagar till jag fyller 16
dagar till gymnasiet börjar
dagar till jag fyller 18
dagar till N kommer hem
dagar till nyårsafton
dagar till 2012
2009
Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December
2010
Januari Februari Mars April Maj Juni
Kategorier
Skola Vardag Minnen Vänner Mina ppiller Musik Buzzador
RSS 2.0