Plugglördag


Herre min gud va effektiv man kan vara då. Har gjort mer fysik än jag trodde jag skulle orka. Började tillomed sneak peaka lite på biologin. Det var mitt löfte, vara bättre på att planera och på så sätt slippa så mycket stress som möjligt. Lite sent ute med fysiken eftersom strulet med min bok. Men fick låna en reserv sålänge av min fysiklärare. Ser ni solljuset på bilden!? Det är 5,2 PLUSGRADER ute. Det säger allt för mig, våren är på väg. Eller, det kan åtminstonde få snön att smälta och försvinna.

Samtidigt som jag sitter och pluggar kan jag inte låta bli att snegla på boken "Sanningen om Gömda". Jag vill läsa den, men måste få undan lite mer plugg bara. Men för mycket info på en gång är inget bra det heller. Nu när jag är nyduschad ska jag rosta mackor och sätta mig och läsa i den.

Såhär kommer jag se ut närmsta timmen. Bilden blev lite.. ja jag vet inte. Ljuset föll på fel ställe. Och jag var precis nyvaken utan smink och med rätt ofräscht hår. Tehe. Just det, rostade mackor var det och rostade mackor it is. Ciao!

Kommentarer

Tänk på detta innan du kommenterar:
Reklam/spamkommentarer tas bort omedelbart.
Jag svarar inte på designfrågor
Kommentera snällt
Och sist men inte minst, tack för att du kommenterar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Presentation
Hallå där! Du har kommit till Carolines blogg. En tjej på snart 16 år som ska börja på naturvetenskapliga programmet till hösten men innan dess njuta av 10 veckors sommarlov. Bloggen handlar om min vardag som består av vänner, musik och en hel del annat. Trevlig läsning! Nedräkningar
dagar till jag fyller 16
dagar till gymnasiet börjar
dagar till jag fyller 18
dagar till N kommer hem
dagar till nyårsafton
dagar till 2012
2009
Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December
2010
Januari Februari Mars April Maj Juni
Kategorier
Skola Vardag Minnen Vänner Mina ppiller Musik Buzzador
RSS 2.0