Saying goodbye to a good old friend


Ja bilden säger väl det mesta. Ska inte äta choklad på fyra månader nu. För att se om det kan hjälpa min hy, eller iallafall förbättra den under den period som kommer nu. Lagom till sommaren kan man njuta igen ;D Men såklart finns kex och annat med i bilden som är tillåtet. Men endast på helger (Och filmkvällar hahaha). Heja på mig, det kommer jag behöva.

Vi hade idrottsdag i skolan idag. Kockums, en av de dyraste idrottsdagarna enligt vår gympalärare. De pengarna hade kunnat användas bättre, lovar. 3 timmar, en timme med skridsko (jag gick en promenad, palla med skridskor), en timme med bowling och en med badminton. Kan inte fatta att klockan bara är drygt halv två. Vad ska man göra av all tid? Borde kanske leta upp min mattebok kom jag på. Och städa lite inne på mitt rum.

Vi räknar uppåt nu. 1 dag utan choklad: Check [x]

Kommentarer
Postat av: Carros secret lover

Vad är det med Marabou Crisp som är så gott??? Det ska vara den vanliga, Marabou Mjölkchoklad (200g)!

2010-02-17 @ 13:33:03
Postat av: melina

HAHAHAHAAHHAHAHAHAHAAHHAHAHA vem är din secret lover? olleboy?

2010-02-17 @ 16:46:36
Postat av: Caroline svarar

HAHA nej mel, det är richard. Han kan inte gömma sig bakom alias här, oh no ;)



Och NEJ richard, så tråkigt och mycket det blir med en sån. Marabou crisp är litet, gott och räcker precis för en knarkare på rehab som mig ;)

2010-02-17 @ 17:23:31
URL: http://carolinesophie.blogg.se/
Postat av: Richard

Oj blev lite fel... :P

Hur visste du??? ;D



Tråkigt??? Om jag ska göra om din lilla mening(rad 3-4 i din kommentar :P) så är Marabou 200g STORT OCH GOTT och räcker precis för en STOR OCH STARK IDROTTARE som mig!!!

2010-02-17 @ 18:11:41
Postat av: Caroline svarar

Haha jag har mina sätt ;) Nej men jag kan se ditt IP nummer när du kommenterar. Marabou mjölkchoklad blir så tråkigt i längden. Inget motstånd ingenting. HA choklad är faktiskt en av de få grejer som inte inkluderar idrott. Skulle vi ha en tävling skulle jag kunna äta 10 gånger mer än du ricky :D

2010-02-17 @ 18:42:52
URL: http://carolinesophie.blogg.se/
Postat av: Richard

Det tror jag knappast! Jag accepterar din utmaning i chokladätartävling!!!!:o;)

2010-02-17 @ 22:56:56

Tänk på detta innan du kommenterar:
Reklam/spamkommentarer tas bort omedelbart.
Jag svarar inte på designfrågor
Kommentera snällt
Och sist men inte minst, tack för att du kommenterar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Presentation
Hallå där! Du har kommit till Carolines blogg. En tjej på snart 16 år som ska börja på naturvetenskapliga programmet till hösten men innan dess njuta av 10 veckors sommarlov. Bloggen handlar om min vardag som består av vänner, musik och en hel del annat. Trevlig läsning! Nedräkningar
dagar till jag fyller 16
dagar till gymnasiet börjar
dagar till jag fyller 18
dagar till N kommer hem
dagar till nyårsafton
dagar till 2012
2009
Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December
2010
Januari Februari Mars April Maj Juni
Kategorier
Skola Vardag Minnen Vänner Mina ppiller Musik Buzzador
RSS 2.0