Ångest

Gick till um imorse som sagt. Missade bussen, så fick gå dit. Det gick väl.. sådär. Jag fick inte en syl i vädret och barnmorskan förklarade exakt samma som läkaren gjort. Så fick höra instruktioner som "ta ett piller om dagen, vid samma tidpunkt", liksom hallå? Har redan tagit ppiller i snart ett halvår. Tror jag är rätt haj på hur det funkar. Sen frågade hon mig inte hur det hade gått med pillrena heller. Sa bara så dålig läkaren var som skrivit ut Yasminelle till mig, för de hjälper bara huden och inte mot mensvärk. (Fan, ska hon pumpa i mig neovletta nu eller nåt skit som man får massa finnar av nu, tänkte jag.) Men hon tog fram en låda och grävde bland massa sorter. Så tog hon fram Cilest, sorten jag fick alltså. Blåa tabletter med gröna sockertabletter. Ser ju sjukt läskiga ut. "Du ska ju inte ha så dyra tabletter, dessa får du gratis" men uh, det är inget problem att betala för dom bara dom funkar. Hellre betala 1000kr/år för lite finare förpackningar och bättre humör och hy än några som är gratis som ger mig finnar, gör att jag går upp i vikt och gör att jag blir deprimerad -.- Vill inte komma till gymnasiet som värsta minfältet och emosen. Jaja, ska inte döma i förtid utan ge de 3 månader. Ska bara ha mens 4 gånger om året nu dessutom ifall de funkar <3 Ska bli så jäkla skönt att slippa mensen. Hoppas de funkar nu bara. Känner mig helt tårögd. Beror nog på att jag är så himla trött. Och jag slutar nian imorgon. Herregud. Ladda upp med vattenfast mascara alltså.

Kommentarer

Tänk på detta innan du kommenterar:
Reklam/spamkommentarer tas bort omedelbart.
Jag svarar inte på designfrågor
Kommentera snällt
Och sist men inte minst, tack för att du kommenterar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Presentation
Hallå där! Du har kommit till Carolines blogg. En tjej på snart 16 år som ska börja på naturvetenskapliga programmet till hösten men innan dess njuta av 10 veckors sommarlov. Bloggen handlar om min vardag som består av vänner, musik och en hel del annat. Trevlig läsning! Nedräkningar
dagar till jag fyller 16
dagar till gymnasiet börjar
dagar till jag fyller 18
dagar till N kommer hem
dagar till nyårsafton
dagar till 2012
2009
Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December
2010
Januari Februari Mars April Maj Juni
Kategorier
Skola Vardag Minnen Vänner Mina ppiller Musik Buzzador
RSS 2.0