Ben slätare än en babyrumpa

"You only get one shot - Don't miss your chance to blow, cus' opportunity comes one in a lifetime."

Behöver lite peppmusik nu. Skitnervös och arg. Skitnervös för baltalet. Arg för att glassbilen inte hade glassarna till mig. "Kom tillbaks om 2 veckor" FUCK YOU två veckor. GAH. Ännu ett stressmoment. Men iallafall, imorgon fokuserar jag endast på balen och baltalet. Go with the flow carro nångång carro ffs. Släpp loss nångång. *Skakar på hela kroppen* Snart dags för skönhetssömnen. Kort skoldag imorgon. Fram till lunch, sen sticker jag hem för att sova lite och sen sätta igång med förberedelserna.


Avslutar med en bild på mig och sara. Det ska nog se ut som att hon pussar mig. Nu blir det bara så att det ser ut som att hon sniffar mig i nacken HAHA. Shulululu godnatt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej det var abra som jag luar mig fram och föreställer en viss person kanske (A)

2010-06-11 @ 22:24:36

Tänk på detta innan du kommenterar:
Reklam/spamkommentarer tas bort omedelbart.
Jag svarar inte på designfrågor
Kommentera snällt
Och sist men inte minst, tack för att du kommenterar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Presentation
Hallå där! Du har kommit till Carolines blogg. En tjej på snart 16 år som ska börja på naturvetenskapliga programmet till hösten men innan dess njuta av 10 veckors sommarlov. Bloggen handlar om min vardag som består av vänner, musik och en hel del annat. Trevlig läsning! Nedräkningar
dagar till jag fyller 16
dagar till gymnasiet börjar
dagar till jag fyller 18
dagar till N kommer hem
dagar till nyårsafton
dagar till 2012
2009
Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December
2010
Januari Februari Mars April Maj Juni
Kategorier
Skola Vardag Minnen Vänner Mina ppiller Musik Buzzador
RSS 2.0